اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ربوکاپ مکزیکوسیتی

دانش‌آموزان خراسان‌رضوی بر جایگاه دوم ربوکاپ جهان ایستادند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در مسابقات ربوکاپ مکزیکوسیتی مقام دوم جهانی را کسب کردند.

دانش‌آموزان خراسان‌رضوی بر جایگاه دوم ربوکاپ جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از دانش‌آموزان برگزیده ربوکاپ جهانی در فرودگاه مشهد، اظهار داشت: تیم 6 نفره ربوکاپ پژوهش‌سرای مرکزی رازی ناحیه هفت در مسابقات ایران اپن که فروردین‌ماه در تهران برگزار شد شرکت کرد و به‌ عنوان نماینده ایران به همراه 13 کشور دیگر در لیگ امدادگر پیشرفته رتبه اول را کسب کرد.

مدیر پژوهش‌سرای مرکزی رازی افزود: تیم دانش‌آموزی ربوکاپ استان خراسان‌رضوی تنها تیم اعزامی از کمیته ملی ربوکاپ ایران اپن به مسابقات ربوکاپ جهانی مکزیک 2012 در بخش گروهی بود که در این مسابقات جهانی بعد از ژاپن رتبه دوم را به دست آورد.

عباسی گفت: تیم ربوکاپ ناحیه 7 آموزش و پرورش مشهد را آقایان مهدی جعفرزاده مربی تیم، حامد جعفرزاده مسئول فنی و عضو تیم، محمدحسین مودی، عرفان زری‌نیا، سیدپویا پیش‌بین تشکیل دادند.

مهدی جعفرزاده، مسئول فنی تیم نیز اظهار داشت: در بین 28 تیم شرکت کننده، تیم ربوکاپ ‌رضوی رتبه دوم جهانی را کسب کرد.

وی در ادامه به مشکلات تیم اشاره کرد و گفت: عمده مشکل تیم از لحاظ مالی بود که بیمه آسیا طبق آنچه وعده کرده بود، با توجه به مشکلاتی که در آنجا برای ما به وجود آمد، از ما حمایت نکرد و پاسخ‌گوی ما نبود.

جعفرزاده گفت: 40 درصد هزینه این مسابقات را شخصی تقبل کردیم و بقیه آن از طریق خیّر مدرسه‌ساز و پارک علم و فناوری، دانشگاه علمی کاربردی تامین شد و به خاطر هزینه‌های زیاد دو نفر از اعضای تیم حضور در مسابقات را لغو کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول