اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبرداد

کاهش 4 / 5 درصدی رضایت شهروندان از پارکینگ‌های عمومی

خبرگزاری فارس: معاون شهردار قزوین بیان کرد: میزان رضایت شهروندان قزوینی از وضعیت پارکینگ‌های عمومی و تأمین محل توقف و بارانداز در خیابان ها در سال 1390 نسبت به سال پیش از آن با کاهش 4 / 5 درصدی روبرو بوده است.

کاهش 4 / 5 درصدی رضایت شهروندان از  پارکینگ‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش گفت: میزان رضایت شهروندان از وضعیت پارکینگ‌های عمومی و تأمین محل توقف و بارانداز در خیابان‌ها در سال 1390 نسبت به سال پیش از آن با کاهش 4 / 5 درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: این به وضعیت بیانگر احساس نیاز شهر و شهروندان به احداث پارکینگ‌های عمومی با کیفیت و در مکان مناسب است.

معاون شهردار قزوین یکی از مشکلات و مسایل مهم شهرهای بزرگ را موضوع تأمین پارکینگ‌های عمومی دانست و بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد خودروها در شهر بدون در نظر گرفتن وجود پارکینگ‌های عمومی و تأمین محل توقف، در صورت عدم چاره‌اندیشی مناسب و اقدام صحیح، این امر موجب ایجاد چهره نازیبا در خیابان‌ها و نیز ترافیک سنگین در سطح معابر می‌شود.

رهبری‌منش اظهار کرد: شهرداری قزوین در سال گذشته برنامه‌ریزی وسیعی جهت ایجاد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر نموده که از جمله آن می‌توان به ایجاد پارکینگ‌های عمومی در خیابان‌های بوعلی، فردوسی، امام خمینی (ره)، طالقانی اشاره کرد.

وی در پایان با بیان این که مرحله مطالعه و انتخاب پیمانکار مناسب انجام و عملیات اجرایی آنها در سال 1391 آغاز شده است، تسهیل در ترافیک معابر، کاهش دغدغه شهروندان ناآشنا به معابر، ایجاد رونق در مراکز خرید، ایجاد زیبایی بصری، اطمینان از سلامت خودرو و جلوگیری از سرقت لوازم داخل خودرو، کاهش سفرهای شهری شهروندان و برنامه ریزی مناسب برای انجام امور شخصی را از جمله مزایای ایجاد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر برشمرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول