اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌ها غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی تنها مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و اعمال نرخ‌های مصوب شده تا زمان تایید آن از سوی فرمانداری غیر‌قانونی است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌ها غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد‌از‌ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی که روز یکشنبه در شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید، اظهار داشت: شورای اسلامی شیراز مصوبه خود را در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی اعلام کرده است که هنوز به تایید فرمانداری نرسیده و تا سیر مراحل قانونی هرگونه افزایش قیمت در این زمینه غیر‌قانونی است.

وی افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی تنها مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و اعمال نرخ‌های مصوب شده تا زمان تایید آن از سوی فرمانداری غیر‌قانونی است، بنابراین نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی شیراز بدون تغییر مانند نرخ‌های گذشته صورت می‌گیرد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه اعتقاد داریم منافع صنف پرتلاش تاکسی و حمل و نقل عمومی مانند منافع عموم مردم باید دیده شود، اضافه کرد: این مصوبه تا زمانی که به تأیید فرمانداری نرسد، قابلیت اجرایی ندارد، اما براساس قانون آنچه که مربوط به افزایش هدفمندی یارانه‌ها بود در کرایه‌ها اعمال شده و در حال حاضر فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اجرا نشده است و دلیلی بر افزایش قیمت‌ها به این بهانه وجود ندارد.

زرین‌کلاه در پایان از دستگاه‌های متولی خواست نظارت خود را در مورد افزایش غیرقانونی نرخ‌های کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی در شیراز را افزایش دهند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول