اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان:

ایجاد پارکینگ برای آپارتمان‌ها در گچساران اجباری شد

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، ایجاد پارکینگ برای مجتمع‌های آپارتمانی در گچساران اجباری شد.

ایجاد پارکینگ برای آپارتمان‌ها در گچساران اجباری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید عبد‌الکریم قاضی‌فر صبح امروز در جمع کارکنان فنی شهرسازی شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: خدمت یکسان به شهروندان و ساماندهی نرخ عوارض و مطالبات از شهروندان به صورت عادلانه از وظایف اصلی مسئولان اجرایی شهرداری دوگنبدان است.

* ساماندهی نرخ خدمات شهرداری برای عموم

شهردار دوگنبدان با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان بیان داشت: شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان و مردمی بوده که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اولویت‌های اصلی شهرداری است.

قاضی‌فر با اشاره به لزوم به روز رسانی خدمات و رعایت عدالت در ارائه خدمات به عموم مردم از کارمندان خواست تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر این اساس ارائه دهند.

وی دریافت عوارض شهرداری را امری لازم در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد و افزود: نرخ عوارض ساختمان‌های تجاری و مسکونی، پایان کار و تمام خدمات فنی شهرسازی باید برای تمام شهروندان یکسان و قانونمند دریافت شود.

قاضی‌فر بر لزوم رعایت قانون ضمن تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و ابراز داشت: هیچ خطایی در اخذ عوارض شهروندی از هیچکس قابل چشم‌پوشی و گذشت نیست و در صورت مشاهده برخورد جدی و قانونی می‌شود.

* کارکنان شهرداری نسبت به تکریم ارباب رجوع غافل نشوند

شهردار دوگنبدان با اشاره به سختی کار کارکنان در محیط شهرداری نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: شهرداری یکی از نهادهایی است که بیشترین ارباب رجوع را دارد.

قاضی‌فر ادامه داد: با وجود اینکه کارکنان بخش فنی شهرداری بیشترین فشار روحی را در محل کار متحمل می‌شوند لازم است برای افزایش رضایتمندی عموم مردم، نسبت به تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.

وی بر تشویق و ایجاد انگیزه برای احداث پارکینگ در پروانه ساختمانی و ساخت و ساز در شهر دوگنبدان اشاره کرد و ابراز داشت: باید در ساخت و ساز شهری اصول معماری شهری به صورت کامل و دقیق رعایت شود تا در آینده شهر دچار مشکلات شهرسازی نشود.

قاضی‌فر یادآور شد: با افزایش تعداد اتومبیل در شهرها، ضرورت دارا بودن پارکینگ برای تمام افراد بیشتر شده و امروزه این نیاز به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر منازل مسکونی و به ویژه آپارتمان‌ها تبدیل شده است.

قاضی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون ایجاد پارکینگ برای آپارتمان‌ها در گچساران اجباری نبود، خاطرنشان کرد: مدیریت جدید شهرداری دوگنبدان با جدیت این موضوع را مد نظر دارد و برای مجتمع‌های ساختمانی که فاقد پارکینگ باشند مجوز ساخت صادر نمی‌شود.

شهردار دوگنبدان از عموم مردم و مسئولان خواست تا در رعایت قوانین شهری همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول