اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 عنوان کرد

آماده‌سازی 40 هزار مترمربع پارکینگ و پارکسوار در منطقه جمکران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج قم گفت: بیش از 40 هزار مترمربع پارکینگ و پارکسوار برای میزبانی از زائران و مسافران در منطقه جمکران آماده شده است.

آماده‌سازی 40 هزار مترمربع پارکینگ و پارکسوار در منطقه جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جمال‌الدین حسینی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در مراسم 14 و 15 خرداد گفت: آماده‌سازی پارکینگ و ارائه حداکثر خدمات به مسافرین از رئوس برنامه‌های انجام شده است.

وی با اشاره به کارکرد 600 ساعته دستگاه‌ها و ماشین‌آلات عمرانی برای این مراسم گفت: بیش از 300 ساعت کارکرد ماشین‌آلات خدماتی برای رفت و روب و پاکسازی و شستشوی معابر در عملکرد شهرداری منطقه پنج ثبت شده است.

شهردار منطقه پنج قم استقرار 60 چشمه سرویس بهداشتی و 500 ساعت کار عوامل خدماتی در منطقه را بخش دیگری از فعالیت‌ها ذکر کرد و افزود: با توجه به حجم مسافرین و زائرین در منطقه جمکران بیش از 50 تن زباله توسط عوامل خدماتی جمع‌آوری شده است.

وی در مورد فعالیت‌های فرهنگی گفت: با استقرار پنج کیوسک اطلاع‌رسانی و فرهنگی اقلامی نظیر کتاب، بروشور و نقشه در اختیار زائرین و مسافرین قرار گرفت و یک کیوسک نیز به جمعیت هلال احمر اختصاص داده شد.

حسینی در خصوص اهمیت فعالیت‌های فرهنگی گفت: توجه و رویکرد شهردار قم مبنی بر فعالیت‌های فرهنگی موجب شده تا در این خصوص از سایر مناطق نیز کمک گرفته و در کل بیش از 250 نفر ساعت کار اطلاع‌رسانی و فرهنگی به انضمام توزیع بیش از 2 هزار نقشه و کتاب در مراسم مذکور انجام شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول