اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شیراز خبر داد

کاهش شکایات مردمی از پارکینگ‌های شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از کاهش شکایات مردمی از پارکینگ‌های این شهر در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش شکایات مردمی از پارکینگ‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علی مصلی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از نوروز سال جاری و در ادامه تا کنون نظارت بر پارکینگ‌های شیراز بیشتر شده است، اظهار داشت: رسیدگی سریع به شکایات سامانه 137 شهرداری شیراز و مراجعات مردمی به سازمان از عوامل مهم کاهش شکایات مردمی است.

وی افزود: در سال جاری علاوه بر ماموران پلیس در بازرسی از پارکینگ‌ها، بازرسان سازمان بازرگانی و اداره تعزیرات حکومتی نیز بر فعالیت پارکینگ‌ها به همراه بازرسان این سازمان، نظارت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز رفع نقایص پارکینگ‌ها در بخش روشنایی و ایمنی را نیز یکی از برنامه‌های سازمان ترافیک در سال جاری  عنوان کرد و گفت: در نخستین گام پارکینگ‌های طبقاتی طالقانی و هدایت به کپسول آتش‌نشانی تجهیز و  مشکل روشنایی پارکینگ‌های روباز با پی‌گیری و نصب کنتور برق برطرف می‌شود.

مصلی‌نژاد اضافه کرد: تابلوی راهنمای پارکینگ در سطح شهر نیز در معابری که نیاز به آدرس‌دهی دارد، شناسایی شده و به زودی انجام می‌شود.

وی به شناسایی و راه‌اندازی 10 پارکینگ در آستانه اجرای طرح محدوده ترافیک در خارج از این محدوده اشاره کرد و افزود: در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های طرح محدوده ترافیک، حدود 10 پارکینگ در مرزهای این محدوده شناسایی و جانمایی شده است که در آستانه اجرای طرح راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول