اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای برنامه درسی ملی

معلمان ابتدایی کاشان در دوره‌های تخصصی شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برای اجرای موفقیت‌آمیز برنامه درسی ملی، معلمان دوم و ششم ابتدایی این شهرستان در دوره‌های آموزش تخصصی شرکت می‌کنند.

معلمان ابتدایی کاشان در دوره‌های تخصصی شرکت می‌کنند

علیرضا فاضل‌‌دربندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای آموزش معلمان کاشان، مدرسان میانی جهت فراگیری آموزش‌های لازم در کلاس‌های آموزشی با حضور نویسندگان و کارشناسان مربوط به این حوزه به تهران اعزام شده‌اند.

این مسئول افزود: این آموزش‌ها در قالب هفت عنوان شامل گروه‌های «ریاضی»، «علوم تجربی»، «تفکر، پژوهش و علوم اجتماعی»، «کار و فناوری»، «هنر»، «فارسی» و «تربیت بدنی» ارائه می‌شود.

به گفته وی، مدرسان میانی، آموزش‌های تخصصی را در تهران گذرانده و  پس از آن، دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان کاشان در ماه‌های مرداد و شهریور سال‌جاری در مرکز آموزشی شهید گلچهرگان برای معلمان پایه دوم و ششم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرروش کاشان در ادامه عنوان کرد: با توجه به اجرای بهتر پایه ششم در نخستین سال خود، به منظور آگاهی‌بخشی خانواده دانش‌آموزان این پایه، جزوه‌های آموزشی نیز تهیه شده که در مهرماه توزیع شده تا دانش‌آموز و خانواده آنها با اهداف و برنامه درسی پایه ششم ابتدایی بیشتر آشنا شوند.

وی متذکر شد: تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در دوره ابتدایی این شهرستان 22 هزار و 350 نفر است که 4 هزار و 325 نفر آنها با شروع سال تحصیلی 91 در پایه ششم تحصیل می‌کنند.

فاضل‌دربندی اذعان داشت: طراحی جدول موضوعات درسی کتاب‌های پایه ششم که قرار است در 25 جلسه توسط معلمان این پایه تدریس شود، از دیگر برنامه‌های مدیریت آموزش و پرروش کاشان است. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول