اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هشت استان کشور

رقابت علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: بیست و پنجمین رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب دو کشوری به میزبانی اردبیل آغاز شد.

رقابت علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در مرکز استعدادهای درخشان استان اردبیل برگزار شد، 160 نفر از دبیران و معلمان هشت استان کشور اعم از آذربایجان‌شرقی، غربی، البرز، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان و قزوین رقابت خود را آغاز کرده و تا عصر فردا این رقابت‌ها در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

ناظر عالی وزارتی این دوره از مسابقات در مراسم آغازین این رقابت‌ها در اردبیل اظهار داشت: شرکت‌کنندگان به مدت سه روز در 9 رشته آمادگی جسمانی، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتسال، دوی یک‌هزار و 600 متر، هندبال، طناب‌زنی و تنیس با هم رقابت کرده و از بین شرکت‌کنندگان نفرات برتر راهی مسابقات کشوری می‌شوند.

حمید دام‌رودی افزود: ما در تلاش هستیم رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی را در چهار قطب کشوری با حضور هشت استان در هر قطب برگزار کنیم که در رقابت‌های قطب دو کشوری در اردبیل 200 نفر شرکت کرده‌اند.

وی به حضور داوران مجرب در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در کنار این رقابت‌ها جشنواره الگوهای برتر تدریس در رشته تربیت بدنی نیز به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که تلاش داریم به شکل آزمون علمی و عملی این جشنواره را نیز برگزار کنیم.

دام‌رودی یکی از سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش را توسعه ورزش‌های تخصصی در پایه اول تا ششم ابتدایی بیان کرد و گفت: به تدریج رشته‌های تخصصی در این پایه‌های تحصیلی راه‌اندازی می‌شود.

 

تنیس و دو و میدانی در پایه پنجم و ششم ابتدایی راه‌اندازی می‌شود

ناظر عالی وزارتی این دوره از مسابقات از نگاه آموزش و پرورش و معاونت ورزشی به تخصصی شدن رشته‌های ورزشی دانش‌آموزان اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه بعد از اجرای موفق طرح سباح در قالب رشته شنا و همچنین راه‌اندازی رشته ژیمناستیک و طناورز سعی داریم امسال نیز دو رشته تنیس روی میز را در پایه پنجم ابتدایی و دو و میدانی را در ششم ابتدایی راه‌اندازی کرده و پیاده کنیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های بیست و پنجمین دوره علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب دو کشور در استان اردبیل در سالن امام خمینی، شهید دیرین، شهدای دانش‌آموز، استعدادهای درخشان شهید بهشتی، استادیوم علی دایی و سالن شش هزار نفری رضازاده صبح و عصر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول