اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد

آموزش 3000 معلم پایه ششم در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: 3 هزار معلم پایه ششم ابتدایی در سیستان‌وبلوچستان در راستای دانش‌افزایی طرح 3-3-6 آموزش می‌بینند.

آموزش 3000 معلم پایه ششم در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه کلاس‌های آموزش معلمان پایه ششم ابتدایی سراسر استان در سالن اجتماعات دبستان شهید چمران ناحیه یک زاهدان اظهار داشت: در راستای سند تحول بنیادین و اجرای طرح 6.3.3 در استان و به منظور دانش‌افزایی معلمان پایه ششم ابتدایی نزدیک به 3 هزار معلم پایه ششم با شرکت در دوره ضمن خدمت آموزش‌های لازم را در زمینه محتوای دروس پایه ششم خواهند گذراند.

وی افزود: به همین منظور 300 نفر از معلمان و مدرسان مراکز تربیت معلم استان برای یک دوره مدرسی به تهران اعزام شدند تا بتوانند در این راستا سایر معلمان را از محتوای دروس بهره‌مند کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: پایه ششم ابتدایی در 123 کشور جهان اکنون در حال اجرا است و یکی از مزیت‌های این کلاس بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از آموزش است.

محمدقاسمی در ادامه از کسب رتبه دوم اعزام مدرس به تهران در کشور خبر داد.

×ستاد پروژه مهر در زابل تشکیل می‌شود

مدیر آموزش و پرورش زابل پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران مجتمع‌های آموزش و پرورش زابل اظهار داشت: اجرای پروژه مهر زمینه را برای ایجاد انگیزه دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه با شادمانی فراوان در بر دارد.

حسن معزی در این جلسه به تبیین برنامه‌ها و تحول بنیادین آموزش و پرورش و پروژه مهر پرداخت.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه با نقل روایتی از امام صادق(ع) به ویژگی‌های فرد مومن پرداخت و نکات کاربردی در زمینه کاهش مقاومت در برابر تغییر را مطرح کرد.

مدیر آموزش و پرورش زابل بر تقویت روحیه کار گروهی بین اعضای آموزش و پرورش، مجتمع‌ها و مدیران مدارس به ثبت‌نام الکترونیک، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه توازن رشته‌ایی، پیگیری بر طرح هجرت و اوقات فراغت تابستانی تاکید کرد.

حمید سارانی معاون آموزش متوسطه شهرستان زابل نیز در این جلسه  از تشکیل ستاد پروژه مهر در اداره و مدارس به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور؛ سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تایید صلاحیت، نظارت، ارزشیابی، توجیه و تبلیغ خبر داد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول