اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره درس‌پژوهان معلمان آموزش استثنایی در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش استثنایی همدان گفت: استان همدان، شهریور ماه امسال برای دومین بار پیاپی مجری جشنواره درس‌پژوهی معلمان آموزش استثنایی کشور است.

برگزاری جشنواره درس‌پژوهان معلمان آموزش استثنایی در همدان

ایرج بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش ما در آموزش و پرورش استثنایی فضای آموزشی است که با افتتاح پروژه شهرک بهشتی بسیاری از مشکل ما در بحث فضای آموزشی حل می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی نیز به تبعیت از اداره کل آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن هر چه بهتر سند تحول بنیادین بپردازد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید شیفت ثابت صبح شدن بسیار خوب و مفید است و دانش‌آموزانی که در آموزش و پرورش استثنایی تحصیل می‌کنند در رابطه با جابجایی و مسافت هیچ مشکلی ندارند چرا که ایاب و ذهاب آنها با سرویس انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح مجتمع آموزشی استثنایی، مشکل کمبود فضای آموزشی در همدان حل می‌شود و برای آغاز سال تحصیلی جدید هیچ دغدغه‌ای در رابطه با نیروی انسانی و فضای آموزشی نخواهیم داشت.

بصیری تصریح کرد: آموزش و پرورش استثنایی به دنبال کیفیت‌بخشی است و در همین راستا برای دومین سال پی در پی مجری جشنواره درس‌پژوهی معلمان آموزش استثنایی است که این امر گام بسیار مهمی برای آموزش و پرورش استثنایی و کیفیت‌بخشی به تدریس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است.

وی اظهار داشت: مدل پیشنهادی همدان در این جشنواره الگوی استفاده برای کل کشور اعلام شد که این مدل اثربخشی بسیار خوبی برای دانش‌آموزان استثنایی است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: جشنواره درس‌پژوهان در شهریور ماه امسال با حضور مسئولان آموزش و پرورش کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول