اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی تورهای گردشگری ارومیه در تابستان امسال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی تورهای گردشگری ارومیه به منظور معرفی قابلیت‌های تاریخی، طبیعی شهرستان در تابستان سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی تورهای گردشگری ارومیه در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم غنی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی سفرهای تابستانی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در دو نوبت صبح و عصر نسبت به راه‌اندازی این تورهای گردشگری مبادرت خواهد شد تا اقشار مختلف مردم به شکل مطلوب با قابلیت‌های گردشگری این شهرستان آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به ویژه ارومیه تاکید کرد و گفت: برای اینکه ظرفیت‌های نهفته در این خطه از کشور به اطلاع هموطنان رسیده و در راستای جذب گردشگر گام‌های بلندی برداشته شود دفاتر اطلاع‌رسانی در پایانه‌های مرزی، فرودگاه ارومیه، موزه ارومیه و اداره‌کل میراث فرهنگی راه‌اندازی خواهد شد.

غنی‌زاده همکاری وسیع با سازمان صدا و سیما را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای اینکه در سطح وسیع و با دامنه‌ای گسترده قابلیت‌های گردشگری این استان در حوزه‌های مختلف اعم از محیط زیست، تاریخی و ... معرفی شود، با صدا و سیما تعامل خواهیم داشت.

غنی‌زاده با بیان اینکه طرح ویژه سفرهای تابستانی از ابتدای تیر تا 31 شهریور در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی با مشارکت نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی تدارک یافته و اجرا می‌شود لذا نسبت به نظرسنجی از مهمانان و مسافران مبادرت می‌شود تا میزان رضایت مخاطبان این طرح ارزیابی گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای رقم خوردن سفری خوش برای مسافران را خواستار شد و اظهار داشت: به همه دستگاه‌های اجرایی استان که در این امر دخالت دارند، موضوع ابلاغ برنامه‌های ویژه این ایام خواسته شده است ولی فقط تعداد محدودی از اداره‌ها و فرمانداری‌ها برنامه‌های پیشنهادی و مصوب خود را برای سفرهای تابستانی به اداره‌کل ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول