اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور

دانشگاه صنعتی اصفهان در سطح کشور دو پله‌ صعود کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دانشگاه در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC انجام گرفت در میان دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت دو پله صعود کرد.

دانشگاه صنعتی اصفهان در سطح کشور دو پله‌ صعود کرد

محمداسماعیل همدانی‌گلشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: براساس این رتبه‌بندی دانشگاه صنعتی اصفهان همانند سال گذشته رتبه هفتم دانشگاه‌های وزارت عتف را به خود اختصاص داد.

وی به کسب امتیاز 35.13 دانشگاه صنعتی اصفهان در این رتبه‌بندی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته امتیاز این دانشگاه 23.69 ثبت شد که امسال امتیاز آن 11.44 افزایش یافته و دانشگاه صنعتی را در جایگاه هشتم مجموعه دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت قرار داد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: افزایش کمی و کیفی زیرساخت‌ها و ساختارهای آموزشی، ارتقای هدفمند و برنامه‌محور دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سبب شد تا جمعیت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نسبت به دانشجویان دوره کارشناسی بالا رود.

وی اقدامات مذکور را از امور زیربنایی و برنامه‌ریزی‌های کلان صورت گرفته طی دو سال گذشته در این دانشگاه نام برد و تاکید کرد: تصویب 15 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در سال گذشته و مصوب کردن چهار رشته از ابتدای سال جاری تاکنون در شورای این دانشگاه از دیگر اقدامات برای ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه است.

همدانی‌گلشن گفت: شوراهای فعال در بخش‌های گوناگون این دانشگاه، حرکت تمامی قسمت‌ها بر مبنای برنامه مدون دانشگاه و کسب توفیقات گوناگون در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نشان از حرکت رو به رشد این دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به مطالب خلاف واقع منتشر شده در یک سایت اینترنتی، این دانشگاه را در حالی مجموعه‌ای هم‌دل، صمیمی، فعال و دارای انسجام توصیف کرد که وی به جز اشاره کوچک به این جریان، اظهار نظر دیگری در این ارتباط نکرد.

همدانی‌گلشن افزود: با توجه به اوامر ذکر شده و ارتقای چشم‌گیر امتیاز دانشگاه صنعتی اصفهان در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور باید گفت که اقدامات سیاسی و تخریبی، خللی در عزم دانشگاهیان این دانشگاه وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول