اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال زنجان:

عدم‌حمایت مالی، مشکل فوتبال زنجان است / اصلاح ساختار فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به مشکلات فوتبال زنجان گفت: عدم حمایت مالی، مهم‌ترین مشکل فوتبال زنجان است.

عدم‌حمایت مالی، مشکل فوتبال زنجان است / اصلاح ساختار فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود استان زنجان به طرح آسیا ویژن اظهار داشت: این کار انرژی زیادی را برده است.

وی راه‌اندازی لیگ‌های برتر برای همه رده‌های سنی را از دیگر اقدامات انجام شده در هیئت فوتبال استان زنجان اعلام کرد و افزود: همه لیگ‌های برتر استان زنجان از جمله لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتبال استان زنجان با حضور هشت تیم برگزار می‌شود، تصریح کرد: لیگ‌های برتر امید، جوانان و نوجوانان با حضور شش تیم برگزار خواهد شد.

وی به پیشرفت‌های به وجود آمده در ورزش فوتبال بانوان استان زنجان اشاره کرد و گفت: عدم توجه به مسائل مالی از مهم‌ترین دلایل موفقیت آنها است.

اصفهانیان از بین رفتن فوتبال در محلات را از جمله مشکلات کمبود بازیکن اعلام کرد و افزود: در گذشته بازیکنان از فوتبال محلات و آموزشگاه‌ها رشد و به جامعه فوتبال معرفی می‌شدند که در حال حاضر هر دوی این منابع پرورش بازیکن از بین رفته است.

وی تغییرات به وجود آمده در قوانین فوتبال را از دیگر تفاوت‌های به وجود آمده در فوتبال گذشته و حال عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در فوتبال محسوب می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه تا حدودی با مشکلات باشگاه‌ها آشنا است و انتظار زیادی از آنها ندارد، اضافه کرد: باشگاه‌ها حداقل باید یک اتاق و دستگاه فکس داشته باشند که بتوان با آنها رابطه برقرار کرد.

وی تاکید کرد: هر کاری از دستش برآمده برای رشد و ارتقای فوتبال استان زنجان انجام داده است.

اصفهانیان با بیان اینکه عده‌ای خاص اقدام به مخالف‌خوانی در فوتبال استان زنجان می‌کنند، ادامه داد: من متوجه نمی‌شوم، چرا آنها سئوالات خود را در نشریات مطرح می‌کنند و حاضر به گفت‌وگوی رو در رو نیستند.

وی اضافه کرد: هیئت فوتبال هر وقت اقدام به بازسازی ویترین فوتبال می‌کند گروه مخالف‌خوان داد بیت‌المال را می‌زنند و هر وقت هزینه‌ای برای زیر ساخت‌ها می‌شود، غصه ویترین فوتبال را می‌خورند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان بر ضرورت استفاده از پیشکسوتان فوتبال استان در انجام کارها تاکید کرد و افزود: اغلب پیشکسوتان مایل به همکاری، در هیئت فوتبال حضور دارند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره خرید یک تیم فوتبال دسته یک یا حتی لیگ برتری برای استان زنجان گفت: سیاستگذاری در این حوزه از وظایف مسئولان استان است.

اصفهانیان با اذعان به اینکه استان زنجان ساختار داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال را ندارد، اضافه کرد: ساختار موجود در استان زنجان توان حضور با کیفیت در لیگ دسته یک فوتبال را دارد.

وی عدم حمایت مالی صنایع فعال در سطح استان زنجان از باشگاه‌های فوتبال را مهم‌ترین مشکل اعلام کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان حمایت مالی گروهی از فوتبال استان را توسط صنایع از راه‌حل‌های پیشنهادی برای سر پا ماندن فوتبال زنجان در بخش باشگاهی عنوان کرد.

وی بر مهم بودن سایر آیتم‌های باشگاه‌داری در فوتبال هم تاکید کرد و افزود: در باشگاه‌داری مدیریت، هیئت مدیره، بازیکن و معرفت بازیکنان هم مهم است.

اصفهانیان عدم همکاری اداره کل ورزش شهرستان زنجان را دلیل تشکیل نشدن هیئت فوتبال شهرستان زنجان اعلام کرد و گفت: با وجود همه پیگیری‌ها بنا به دلایل نامشخص این هیئت تشکیل نمی‌شود.

وی تشکیل نشدن هیئت فوتبال شهرستان زنجان را موجب تحمیل وظایف این هیئت بر دوش هیئت فوتبال استان اعلام کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته استیناف هیئت فوتبال استان زنجان اضافه کرد: علیرضا فغان، بهروز قاسمی و محمدرضا محمدی اعضای هیئت استیناف هستند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول