اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال:

آذربایجان‌غربی توانمندی ارتقای سطح فوتبال را داراست

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت و توانمندی لازم در زمینه ارتقای سطح فوتبال است.

آذربایجان‌غربی توانمندی ارتقای سطح فوتبال را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی کفاشیان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات و تلاش‌های مطلوبی در زمینه زیرساختی و پایه‌گذاری فوتبال استان انجام شده ولی این اقدامات کافی نیست و نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند و گذشت زمان است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی برای گرایش به حرفه‌ای‌گری در فوتبال، درکانون  مورد توجه فدراسیون است، افزود: عدم حضور یک تیم باشگاهی در استان، در لیگ دسته یک یا دو کشور یکی از اصول مهمی است که باید موشکافانه به آن پرداخته شود.

کفاشیان وضعیت استان در مورد آموزش‌های فوتبال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نحوه برگزاری کلاس‌های داوری، مربی‌گری، آموزشی، مدارس فوتبال و مسابقات فوتسال غرب آسیا در این استان از لحاظ کیفی و کمی در سطح مناسبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت و توانمندی لازم در زمینه ارتقای سطح فوتبال است از این رو مسئولان باید در این راستا برنامه‌ریزی اصولی انجام دهند.

کفاشیان در ادامه گفت: حضور تیم‌های فوتبال چمنی و ساحلی بانوان در لیگ برتر کشور و دعوت از چندین بانوی این استان به اردوهای تیم ملی نشانگر این توانمندی و ظرفیت است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: موفقیت‌های بانوان فوتبالیست استان در سطوح کشوری و ملی بسیار ارزشمند است و این می‌تواند نقش مهمی در تقویت پایه‌های فوتبال در استان داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول