اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 2 بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتبال زیر 19 سال

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور دو بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بانوان خبر داد.

حضور 2 بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتبال زیر 19 سال

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از سوی مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال، 35 بازیکن به اردوی جدید تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران ایران دعوت شدند که از این تعداد دو بازیکن از مازندران هستند.

وی گفت: این اردو که از هفته آینده به مدت پنج روز در کمپ تیم‌های ملی درتهران با حضور ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی برگزار می‌شود، شقایق روزبهان و گلاره جلیلیان به عنوان دو بازیکن مازندرانی در این اردو هستند.

بوداغی ادامه داد: تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات تورنمنت بین‌المللی آماده می‌شود.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان 22 بازیکن برتر به اردو نهایی دعوت می‌شوند.

این مسئول همچنین از برگزاری لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان خبر داد و عنوان کرد: در این دوره از مسابقات هفت تیم به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

بوداغی اذعان داشت: هفته نخست این مسابقات که از 10 تیر آغاز می‌شود، تیم‌های فریدونکنار، ساری، رستمکلا، چالوس، پل سفید، بهشهر و نوشهر حضور دارند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: تیم‌های شرکت‌کننده مدارک بازیکنان و کادر فنی را کمیته مسابقات لیگ بانوان استان ارسال کردند و به‌زودی برنامه مسابقات این دوره تحویل تیم‌های شرکت‌کننده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول