اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

مجلس جلوی ریخت و پاش‌های بی‌رویه در فوتبال را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شاهد هزینه‌های سنگین در زمینه جذب بازیکنان فوتبال هستیم که مجلس جلوی ریخت و پاش‌های بی‌رویه در فوتبال را می‌گیرد.

مجلس جلوی ریخت و پاش‌های بی‌رویه در فوتبال را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور شامگاه گذشته با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف مجلس نهم نظارت در زمینه‌های مالی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف است.

این مسئول ادامه داد: براساس قانون تمام مصوبات مجلس شورای اسلامی برای سازمان تربیت‌بدنی باید از سوی وزارت ورزش و جوانان اجرایی شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت هزینه‌های بی‌برنامه در فوتبال کشور افزود: در حال حاضر شاهد بروز برخی ریخت و پاش‌های بی‌رویه در حوزه جذب بازیکن از سوی تیم‌های فوتبال هستیم که بی‌شک نمایندگان مجلس باید براساس وظیفه در این حوزه وارد شوند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه جلوگیری از بی‌انضباطی مالی در دیدار با نمایندگان مجلس نهم ابراز داشت: برخی پول‌های پرداختی در فوتبال خارج از عرف و قانون بوده و نیازمند نظارت جدی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش محسوس بودجه ورزش نسبت به سال گذشته متذکر شد: نظر نمایندگان مجلس در زمینه محل هزینه بودجه ورزش این بود که بودجه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و در راستای توسعه اماکن ورزشی استفاده شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بر این اساس در وزارت آموزش و پرورش بیش از یک هزار استخر و سالن سرپوشیده ورزشی در سطح مجموعه‌های آموزشی احداث می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول