اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری سلماس خبر داد

آموزش فوتبال یک‌هزار نوجوان روستایی در سلماس

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری سلماس گفت: یک‌هزار نوجوان و جوان روستایی و عشایری در سلماس فوتبال می‌‌آموزند.

آموزش فوتبال یک‌هزار نوجوان روستایی در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسکندر بنفشه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود استعدادهای فراوان، می‌توان استعدادها را شناسایی و زمینه توسعه بیشتر مدارس فوتبال را با اختصاص اعتبارات مناسب و به‌کارگیری افراد متخصص و کارآمد در این رشته برای آموزش فراهم کرد.

وی از راه‌اندازی 10 مدرسه فوتبال روستایی و عشایری در بخش مرکزی سلماس خبر داد و افزود: این مدارس به منظور پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی و عشایری سلماس راه‌اندازی شده‌اند.

بنفشه با بیان اینکه این مدارس از اول تیرماه دایر هستند، گفت: یک‌هزار نفر از نوجوانان و جوانان سلماس زیر نظر 20 نفر از مربیان، آموزش‌های لازم را در زمینه فوتبال تا پایان شهریور ماه امسال فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای تقویت بنیان‌های مدارس فوتبال و تخصصی‌ترشدن و نظارت کافی بر چگونگی آموزش‌های صورت گرفته در این مدارس، برنامه‌های هدفمندی را اجرا می‌کند.

بنفشه در ادامه از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی بانوان روستایی و عشایری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره در راستای احیای فرهنگ بومی و محلی همزمان با نیمه شعبان در روستای برگشاد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت روستایی و عشایری سلماس خاطرنشان کرد: در این جشنواره 700 نفر از بانوان علاقه‌مند به هنر آشپزی و بازی‌های بومی و محلی شرکت داشته و از نفرات برتر از سوی هیئت روستایی و عشایری و شورای ورزش روستایی سلماس تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول