اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ فوتبال مازندران خبر داد

جویبار صدرنشین لیگ فوتبال مازندران باقی ماند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم شهدای شورکا جویبار در لیگ فوتبال باشگاه‌های استان مازندران خبر داد.

جویبار صدرنشین لیگ فوتبال مازندران باقی ماند

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته هفتم این مسابقات دیروز با انجام پنج بازی انجام شد که در هر پنج بازی، یکی از تیم‌ها مقابل حریفان پیروز و سه امتیاز کامل بازی را بدست آوردند.

وی گفت: تیم صدرنشین شهدای شورکا جویبار که در میزبان استقلال طبقده بود، دو بر یک نماینده میاندرود را با شکست بدرقه کرد و با 15 امتیاز صدرنشینی خود را در جدول ادامه داد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر نتایج این هفته افزود: تیم طبرستان ساری یک بر صفر موفق شد میزبان خود شهدای لله مرز را شکست دهد و در دیگر بازی نیز آزمایش قائمشهر دو بر یک مهمان خود نکاسفال را شکست داد.

پازوکی تصریح کرد: در بازی شهرآورد بهشهر تیم شهرداری نوین موفق شد دو بر یک اورمان حسین‌آباد را شکست دهد و مقاومت جویبار نیز با دو گل میزبان خود دنیای کمپرس قائمشهر را شکست داد.

وی از لغو بازی دو تیم پدیده شمال ساری و بسیج لمراسک گلوگاه خبر داد و متذکر شد: بازی این دو تیم که قرار بود در ساری برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان اذعان داشت: هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان پنجشنبه هشتم تیر همزمان از ساعت 17 با شش بازی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول