اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مجاهدت‌های پاسداران به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: فداکاری‌ها و مجاهدت‌های پاسداران در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان منتقل شود.

مجاهدت‌های پاسداران به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری شامگاه سه‌شنبه در جمع مسئولان و پاسداران چایپاره اظهار داشت: وظیفه و رسالت سپاه تنها نظامی‌گری نبوده بلکه بر اساس قانون اساسی، پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از رسالت‌های سنگین سپاه پاسداران است.

وی افزود: سپاه پاسداران در برخورد با اشرار و ضدانقلاب داخلی در ابتدای پیروزی انقلاب، خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار، مدیریت هشت سال دفاع مقدس، راه‌اندازی، سازماندهی و مدیریت بسیج مردمی و بر عهده‌گرفتن مسئولیت‌های سنگین در سازندگی کشور پس از جنگ، عملکرد مطلوبی داشته است.

شکوری ادامه داد: سپاه همچنین در زمینه موضع‌گیری به موقع در حوادث و اتفاقات داخلی و بین‌المللی، اخلاص در ولایت‌مداری و پیروی از رهبری، مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب، مقابله با فتنه 88 و افشای چهره فتنه‌گران نیز عملکردهای درخشانی داشته است.

وی با تاکید بر الگوگیری از امام حسین(ع) و یارانش گفت: گذشت و ایثار، فداکاری و وفاداری در راه هدف، تحمل مشکلات و مصائب مختلف، جانبازی و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شکست‌ناپذیری در برابر دشمنان دین از ویژگی‌های پاسداران و جانبازان است.

شکوری با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در میان نسل امروزی تصریح کرد: فداکاری‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های پاسداران در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی باید به نسل‌های آینده منتقل شده و نسل جوان با این فرهنگ بیش از پیش آشنا شده و بیگانه نباشد.

امام جمعه خوی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر آگاهی و بصیرت از شاخصه‌های مهمی است که باید همه به آن توجه داشته باشند و در راستای کسب آن تلاش کنند چراکه دشمنان و استکبار جهانی از ناآگاهی و عدم بصیرت مردم سوءاستفاده کرده و می‌تواند نقشه‌ها و توطئه‌های خود را عملی کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول