اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب:

پاسداران قاطعانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: کسانی که در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده‌اند پاسداران واقعی این نظام هستند.

پاسداران قاطعانه در برابر زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد،‌ با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و میلاد پربرکت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: یاد شهید بهشتی و یاران باوفایش و همچنین یاد 6 هزار شهید استان قم را گرامی داشته و به روح پرفتوح ایشان سلام و درود می‌فرستیم.

وی پاسداری را یک عقیده، آرمان و فرهنگ دانست که در عمق جان همه دلسوزان نظام ریشه دوانده است و تاکید کرد: همه کسانی که در روزهای تنهایی و غربت یار و یاور اسلام و امام بودند، جزو پاسداران به شمار می‌روند که با اخلاص همیشه از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: امروز پاسداران پرچم صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب را بر دوش دارند و در راستای تقویت باورها، اعتقادات، امنیت و رفع مشکلات مردم تلاش کرده و در راه سرافرازی نظام گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده‌اند پاسداران واقعی این نظام هستند افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن توانست همگام با نظام اسلامی ماموریت خود را از دوم اردیبهشت ماه سال 58 با نظر امام آغاز کرده و به ایفای نقش در عرصه‌های مختلف بپردازد.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: در جنگ تحمیلی سپاه ضمن حفظ توان خود در بخش امنیتی، با رویکرد نظامی در جبهه‌های جنگ حضور یافت و توانست ماموریت‌های حساس و تعیین‌ کننده‌ای داشته و به دفاع از کشور بپردازد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران بعد از فروکش کردن آتش جنگ، در عرصه سازندگی وارد شد و از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کرد و توانست کارنامه درخشانی را در صدر سازندگان پروژه‌های حیاتی کشور به ثبت برساند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به تهاجم همه‌جانبه دشمنان در عرصه فرهنگی گفت: در این زمینه نیز سپاه همراه با مردم بصیر حرکت کرده و در فتنه‌های گوناگون سربلند و سرافراز عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان قم در راستای ماموریت‌های محوله به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است گفت: سپاه قم در زمینه تامین امنیت در منطقه عمومی سردشت وارد عمل شده و لشکر عملیاتی ما طی یک سال گذشته در تصرف و پاکسازی ارتفاعات مهم و حساس جاسوسان نقش سازنده‌ای ایفا کرد و در این راه نیز در ماه شعبان سال گذشته 10 شهید تقدیم نظام و انقلاب شد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه سپاه در زمینه مقابله با تهدیدات نرم نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اعزام کاروان‌های راهیان نور، حمایت و پشتیبانی از برگزاری یادواره‌های محلی، برگزاری نمایشگاه یاد یاران، برپایی جشن غدیر و برگزاری کنگره حضرت زینب از جمله اقدامات سپاه علی بن ابیطالب بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول