اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پاسداران لحظه‌ای در صیانت از اسلام درنگ نکرده‏‎اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداران هرگز لحظه‌ای در صیانت از اسلام و ارزش‎های اسلامی، درنگ نکرده و پاسداری خودشان را از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) عملاً نشان داده‎اند.

پاسداران لحظه‌ای در صیانت از اسلام درنگ نکرده‏‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین برافراشته شدن پرچم متبرک یاحسین در میدان امام حسین شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران تداوم بخش مکتب اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی افزود: پاسداران در حریت، آزادی و آزادگی، ظلم‏ستیزی، استکبارستیزی، کوتاه نیامدن در برابر ظلم و ستم استکبار و در بصیرت، دشمن‎شناسی، درک درست از روز، شناخت توطئه‎ها، ترفندها و حیله‎های دشمنان از مکتب امام حسین(ع) الگو می‎گیرند.

نکونام از دفاع همه جانبه از دین و ارزش‌ها به عنوان مهم‎ترین رسالت پاسداران یاد کرد و ادامه داد: پاسداران با چشم باز و بابصیرت درست از ارزش‎های اسلام و قرآن دفاع می‎کنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که هیچگاه در 33 سال گذشته در دفاع از ارزش‌های انقلاب کوتاه نیامده و پاسداران از خود سستی و رخوت نشان نداده‌اند.

وی اظهار داشت: سپاهیان هرگز لحظه‌ای در پاسداری از اسلام و ارزش‎های اسلامی، درنگ نکرده و پاسداری خودشان را از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) عملاً نشان داده‎اند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سربازان امام و رهبر معظم انقلاب در تمام حرکات این انقلاب سهیم بوده و در آینده نیز چنین خواهند بود. 

وی به تشکیل سپاه به فرمان امام راحل به عنوان یک مجموعه انقلابی در درون نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه متشکل از پاسداران جان بر کف به معنای واقعی در عمل رسالت خود را که پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، تحقق بخشیده‎اند.

وی افزود: دلیل موفقیت سپاه پاسداران در انجام مأموریت‌ها، خشم و عصبانیت دشمن از این نهاد مقدس و انقلابی است که این خشم را می‎توان به وضوح در اظهارات و طرح‌های آنان در مواجهه با جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول