اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

نخستین ماموریت پاسداران حراست از سرحدات جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: نخستین ماموریت پاسداران حفظ و حراست از سرحدات جمهوری اسلامی و به‌ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نخستین ماموریت پاسداران حراست از سرحدات جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم هفته پاسدار در جمع پاسداران و بسیجیان اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان بعد از خانواده شهدا و ایثارگران، الگوی خود را آزادگان قرار داده‌اند، چراکه در برابر بعثیان شدیدترین صدمات و لطمه‌ها را خورده‌اند اما لحظه‌ای دست از اعتقاد و برنامه‌های خود بر نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه توجه به معنویت رویکرد اصلی بسیج و سپاه در اجرای برنامه‌های اعتقادی است، افزود: اگر از زر و زیورهای دنیایی چشم‌پوشی کنیم و به معنویت روی آوریم به اهداف اصلی خود دست می‌یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: پاسداران نخستین افراد ولایت‌مداری هستند که با نثار جان خود، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی حفظ و حراست کرده‌اند.

حسینی اضافه کرد: نسل جوان بدانند که نظام و انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و اشک چشم مادران شهید و جانباز به پای انقلاب اسلامی ریخته و آن را در برابر توطئه‌های دشمنان محافظت کرده است.

وی تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان با درایت، آگاهی و بصیرت به مقابله با تبلیغات شوم دشمنان می‌روند و نسل جوان را با این ترفندها آشنا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: رویکرد بسیج و سپاه علاوه بر حفظ و حراست از نظام اسلامی، فراگیری علم است تا بتواند در تامین زیرساخت‌های علمی، عمرانی و اقتصادی کشور حضور فعال و سازنده‌ای داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا عرفان‌پور تصریح کرد: بسیجیان باید درس شهادت و ایثار را از سرور و سالار شهیدان بیاموزند، چراکه آنان را از قید و بندهای ظاهری دنیا نجات می‌دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم پنج نفر از پاسداران نمونه تجلیل و قدردانی شدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول