اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون قایقرانی:

زنجان ظرفیت‌های خوبی در ورزش قایقرانی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون قایقرانی، استان زنجان را جزو استان‌های برتر در ورزش اعلام کرد و گفت: این استان ظرفیت‌های خوبی در ورزش قایقرانی دارد.

زنجان ظرفیت‌های خوبی در ورزش قایقرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدشروین اسبقیان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان اظهار داشت: مسئولیت‌ها در ورزش امانت محسوب می‌شوند.

وی خدمت کردن در ورزش را یک تکلیف الهی دانست و افزود: قبول مسئولیت در ورزش در راستای خدمات عام‌المنفعه محسوب می‌شود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی توسعه اماکن ورزشی را توسعه سلامتی برشمرد و ادامه داد: خدمت کردن در ورزش و سلامتی کم‌تر از خدمت در مسجد نیست.

وی به تهدیدات موجود در جامعه کنونی برای جوانان اشاره و تصریح کرد: ورزش بدون شک موجب ارتقای اخلاق و سلامت در جامعه می‌شود.

اسبقیان تاکید کرد: توسعه ورزش و اماکن ورزشی از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی به ظرفیت‌های مناسب استان زنجان برای گسترش ورزش‌های آبی اشاره کرد و گفت: استان زنجان همیشه از استان‌های برتر در ورزش ایران بوده است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی با اشاره به پیگیری‌های مدوام مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برای توسعه امکانات ورزش استان ادامه داد: موضوع ایجاد پایگاه استعداد یابی و قهرمانی سد گلابر زنجان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به حضور جمع زیادی از ورزشکاران استان زنجان در اردوهای تیم ملی قایقرانی تصریح کرد: برترین این اردونشینان سولماز عباسی است که خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کند.

اسبقیان به سخنان مدیرکل ورزش استان زنجان درباره بازی‌های آسیایی کره اشاره و ابراز امیدواری کرد، اهداف پیش‌بینی شده برای بازی‌های آسیایی آینده در استان زنجان تحقق یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول