اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

عملکرد هیئت قایقرانی منفی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عملکرد هیئت قایقرانی منفی است و به همین دلیل تغییراتی در مدیریت هیئت قایقرانی ایجاد می‌شود.

عملکرد هیئت قایقرانی منفی است

افشین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مراسم معارفه سرپرست هیئت قایقرانی با حضور خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، کامران ارباب‌زاده رئیس ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان این رشته دیروز برگزار شد.

وی ادامه داد: قبل از محمدعلی طرفه، سیدمهدی قاضی‌عسگر ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان را برعهده داشت که شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون قایقرانی با برکناری سیدمهدی قاضی‌عسگر، طی حکمی محمدعلی طرفه مدیرعامل سازمان آب منطقه‌ای اصفهان را به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان اصفهان منصوب کرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اذعان داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دارای یک برنامه پنج ساله راهبردی است و از هیئت‌های ورزشی انتظار دارد که براساس این برنامه گام بردارند تا به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی میانگین عملکرد هیئت قایقرانی را منفی ارزیابی کرد و اظهار داشت: براساس برنامه در ارزیابی و تحلیلی که از عملکرد هیئت قایقرانی استان صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که با هماهنگی فدراسیون این جابه‌جایی انجام شود.

ملایی تصریح کرد: عملکرد منفی هیئت قایقرانی در سال 90 و تعداد اندک ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی که در استان از پایگاه خوبی برخوردار است موجب شد تغییراتی در ساختار مدیریتی صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با قدردانی از زحمات قاضی‌عسگر رئیس قبلی هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: انتظار داریم در فضای جدید توسعه این رشته ورزشی جذاب را شاهد باشیم.

وی در پایان افزود: ظرفیت‌های قایقرانی بسیار بیش از چیزی است که اکنون مشاهده می‌شود ما در این رشته تنها 48 ورزشکار سازمان یافته داشتیم در صورتی که حداقل می‌بایستی 2 تا 3 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در آن داشته باشیم زیرا این رشته در استان اصفهان قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول