اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

تغییر رئیس فدراسیون به قایقرانی کشور شوک داد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در اثر تغییر رئیس فدراسیون قایقرانی کشور شوک بزرگی به این رشته ورزشی وارد شده است.

تغییر رئیس فدراسیون به قایقرانی کشور شوک داد

سیدهادی قاضی‌عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه احمد دنیامالی (رئیس فدراسیون قایقرانی کشور) از معدود مدیران ورزشی با برنامه کشور بود، تغییر این شخص توسط وزیر ورزش و جوانان شوک بزرگی به قایقرانی کشور وارد کرده است.

وی با بیان اینکه هیئت قایقرانی استان اصفهان برای پیش‌برد اهداف ورزشی خود یک سری مذاکرات خوبی با رئیس قبلی فدراسیون قایقرانی داشته است، تاکید کرد: نظر آقای دنیامالی در مورد رشته قایقرانی بسیار واضح و روشن بود و با حمایت‌‌های خوب خود از این رشته ورزشی، رشد قایقرانی را به دنبال داشت.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه هر مدیر ورزشی نقاط مثبت و ضعف مدیریتی را با یکدیگر داراست، اظهار داشت: نقاط مثبت رئیس قبلی فدراسیون قایقرانی بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن بود.

وی اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ کاناپولو کرد و بیان داشت: انتظار داریم با این تغییر بزرگ در فدراسیون مشکلی از نظر برگزاری رقابت‌ها، اعزام‌‌ها و مدیریت‌‌ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول