اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی روسیه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری گفت: داور بین‌المللی قایقرانی این استان در مسابقات جهانی آب‌های آرام روسیه قضاوت خواهد کرد.

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی روسیه

ابراهیم شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پگاه شیریان تنها داور بین‌المللی این استان بر اساس دعوتنامه فدراسیون کشور برای قضاوت در مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جهان دعوت به همکاری شد.

وی بر ضرورت ارتقای سطح داوری در این استان تأکید کرد و افزود: به‌منظور ارتقای سطح داوری تاکنون چندین دوره آموزشی داوری مسابقات در این استان برگزار شده است.

شفقت با اشاره به فعالیت 20 داور قایقرانی در سطح استان، گفت: همچنین این هیئت ورزشی از حضور 48 مربی ورزشی در رشته قایقرانی در استان بهره‌مند است.

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر در این رشته ورزشی افزون بر 250 ورزشکار مشغول به فعالیت هستند که از سطح عملکردی بسیار مطلوبی نیز برخوردار هستند.

وی با اشاره به مشکلات فراروی این رشته ورزشی گفت: با توجه به اینکه استقبال جوانان از این رشته ورزشی حیرت‌انگیز است، بر همین اساس در این شرایط کمبود امکانات و تجهیزات لازم و عدم وجود اسپانسر مهم‌ترین دغدغه هیئت قایقرانی به شمار می‌آید‌.

شفقت خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرهای مختلف استان استعدادها و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان در آینده نزدیک بود.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش در این استان نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان و در کنار آن بخش خصوصی است تا ورزشکاران بتوانند فارغ از دغدغه‌ها به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول