اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

نظارت بر کیفیت طرح هجرت مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یکی از موارد مهمی که در انجام اقدامات در قالب طرح هجرت باید مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد، نظارت بر کیفیت این طرح‌ها است.

نظارت بر کیفیت طرح هجرت مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه طرح هجرت استان زنجان اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که در انجام اقدامات در قالب طرح هجرت باید مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد، نظارت بر کیفیت این طرح‌ها است.

وی با اشاره به احصا کردن عملکرد بسیج سازندگی از بودجه سال 91 و الزامات بودجه 91 اضافه کرد: باید نظارت و بررسی دقیق بر عملکرد در زمینه انجام طرح‌های بسیج سازندگی وجود داشته باشد.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر استفاده همه دستگاه‌ها از ظرفیت بسیج سازندگی اضافه کرد: این امر نیز باید در چارچوب مشخص آن انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پیگیری پروژه‌ها در قالب مهر ماندگار اضافه کرد: باید همه دستگاه‌ها از ظرفیت بسیج سازندگی در این زمینه استفاده کنند.

همچنین در ادامه این جلسه مسئول آموزش جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات این سازمان در زمینه آموزش اضافه کرد: سال گذشته اقدامات چشمگیری در زمینه آموزش توسط سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان صورت گرفت.

قهرمانی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 درصد از سهمیه اردوهای طرح هجرت توسط جهاد کشاورزی انجام شد، افزود: این امر کمک شایانی به ارتقای سطح آگاهی افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی در این قالب ‌کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در سه ماهه نخست سال جاری اضافه کرد: امسال در بحث تامین انتقال آب 20 هزار نفر روز آموزش دیدند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول