اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر نهاوند:

تصادف در نهاوند 3 کشته و زخمی برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پراید در محور روستای کوهانی یک نفر کشته و دو نفر مجروح بر جای گذاشت.

تصادف در نهاوند 3 کشته و زخمی برجای گذاشت

محمدتقی شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین و راکب آن، در هنگام عزیمت از دانشگاه آزاد واحد نهاوند در خروجی روستای کوهانی و در پنج کیلومتری نهاوند بر اثر سرعت زیاد، انحراف به چپ و عدم توانایی در کنترل با یک خودرو پراید برخورد کرد.

وی گفت: راکب موتورسیکلت که یک جوان 25 ساله‌ بود در دم جان سپرد و دیگر سرنشین موتور و راننده پراید به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند فرهنگسازی در رانندگی با هدف استفاده بهینه از وسایل جانبی مانند کلاه ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه را از دلایلی خواند که موجب می‌شود تا شاهد کاهش خسارات و تصادفات باشیم.

وی کار پلیس به واسطه تذکرات پی در پی به رانندگان وسایل نقلیه را کاری اثرگذار خواند و ادامه داد: در نهاوند پلیس راهور نهایت دقت و ابتکار عمل را به خرج می‌دهد اما باز هم شاهد عدم رعایت برخی افراد هستیم.

شهبازی به آغاز عملیات حذف نقطه حادثه‌خیز ورودی نهاوند از مسیر کمربندی بروجرد به نهاوند اشاره کرد و گفت: هر چند که پیمانکار این پروژه در رعایت نکات ایمنی در هنگام کار کوتاهی کرده که باید با سرعت و دقت بالا نسبت به اتمام این پروژه اقدام کند.

وی اتمام این پروژه را منوط به نظارت دستگاه‌هایی همچون شهرداری دانست و ابراز داشت: شایسته است این پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند رعایت نکات ایمنی را موجب کاهش تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری خواند و افزود: اندکی صبر و تحمل می‌تواند نشاط و بالندگی را به زندگی همه ما برگرداند بنابراین همکاری با پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی در رعایت قوانین ضروری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول