اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

2 فقره تصادف موتورسیکلت در مراغه 3 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه گفت: بر اثر وقوع دو فقره تصادف مرگبار بین موتورسیکلت با یک سواری و تریلر سه نفر جان باختند.

2 فقره تصادف موتورسیکلت در مراغه 3 قربانی گرفت

عیسی هاتفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مراغه، با تشریح چگونگی این حوادث اعلام کرد: صبح امروز برابر گزارش پاسگاه سه این فرماندهی در جاده روستای ورجوری و روستای قره‌ناز شهرستان مراغه در اثر دو فقره تصادف خونین و برخورد شدید موتورسیکلت با تریلر و پیکان سه کشته برجای ماند.

وی افزود: یک فقره تصادف مرگبار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی به پاسگاه سه مخابره و به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

هاتفی گفت: به محض اعلام خبر اکیپی از ماموران گشت پاسگاه به محل وقوع حادثه اعزام شده و تحقیقات خود را به منظور اطلاع از علت تصادف آغاز کردند.

وی تاکید کرد: مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که حادثه تصادف بین یک دستگاه تریلر هوو و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده که متاسفانه راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به‌علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه مراغه هشترود بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت و تجاوز به چپ از خط وسط موتورسیکلت نسبت به خودرو تریلر علت وقوع این حادثه مرگبار اعلام شده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته نیز در حوالی این جاده و در آدرس روستای قره‌ناز بر اثر تصادف خودروی پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت راکب موتورسیکلت در دم فوت کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه این تصادف بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودرو پیکان رخ داده و علت تصادف انحراف به چپ خودرو پیکان بوده است.

وی با دعوت رانندگان به رعایت قانون از آنان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات برای جلوگیری از به خطر افتادن جان خود و دیگران، آرامش و نکات ایمنی را حین رانندگی به دقت رعایت کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول