اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد فیروزکوه خبر داد

تلاش برای معرفی فیروزکوه به عنوان شهر نمونه فرهنگی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: برای معرفی این شهرستان به عنوان شهر نمونه فرهنگی اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تلاش برای معرفی فیروزکوه به عنوان شهر نمونه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بهزاد نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در جمهوری اسلامی نقشه راه در همه بخش‏ها برای همه مردم روشن بوده و نقشه گنگ و مبهمی نیست.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بحث‏های فرهنگی تصریح کرد: در زیر پرچم ولایت فقیه برای پاسداری از ارزش‏های اصیل اسلامی در سنگر جدیدی که امروز قرار گرفته‏ایم، تلاش خواهیم کرد.

وی مردم شهرستان فیروزکوه را دارای فرهنگی یک‏دست دانست و افزود: در راستای معرفی این شهرستان به عنوان شهر نمونه فرهنگی اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه نیز در این مراسم اظهار کرد: انجام هر کاری در وضع موجود با توجه به هجمه‏های شدید فرهنگی دشمن دارای سختی‏هایی است و ما نیز به عنوان یک سرباز تا آخرین قطره خون در پاسداشت از ارزش‏های اسلامی ایستاده‏ایم.

مهدی کیهور خدمت‏رسانی به مردم را توفیقی الهی دانست و افزود: همواره در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

این مراسم با حضور علی جعفری سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‏رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

بهزاد نجفی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه دانش‏آموخته در رشته کارشناسی فلسفه و دانشجوی کارشناسی‏ارشد علوم اقتصادی است.

وی پیش از این ریاست اداره فنی و حرفه‏ای شهرستان پاکدشت را عهده‏دار بوده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول