اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر تاکید کرد:

لزوم توجه مسئولان دانشگاه به وضعیت پوشش دانشجویان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر بر لزوم توجه جدی مسئولان دانشگاه به وضعیت پوشش دانشجویان تاکید کرد.

لزوم توجه مسئولان دانشگاه به وضعیت پوشش دانشجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد اکبری کنعان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از پروژه مهر با بیان اینکه تک شیفته شدن مدارس سهم بزرگی در برقراری امنیت دارد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید طرح‌های خوبی برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از مزاحمت‌ها در نظر گرفته‌ایم تا دانش‌آموزان به راحتی و با آسایش در مدارس برای امر تحصیل حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی طی سال تحصیلی از سوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در این زمینه کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس حضور پیدا کرده و برای آموزش همگانی تلاش می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر در ادامه خواستار همکاری مسئولان، خط‌کشی جلوی مدارس و ایجاد موانع و سرعت‌گیر در سطح شهر شد.
وی با تاکید بر لزوم نظارت مسئولان دانشگاهی نسبت به وضعیت پوشش دانشجویان ابراز داشت: مسئولان دانشگاهی و همچنین مدیران مدارس باید نسبت به رعایت موارد اخلاقی و همچنین پوشش مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان نظارت بیشتر داشته باشند.
اکبری کنعان افزود: برخی از دانشجویان خود علاقه دارند که در خانه‌های دانشجویی بیرون از دانشگاه استقرار داشته باشند به گونه‌ای که مشاهده می‌شود  در طبقه اول خانه‌ای برادران دانشجو و در طبقه دوم خواهران دانشجو منزل اجاره کرده‌اند که علاوه بر زمینه‌سازی برای برخی مشکلات و مفاسد، مزاحمت‌هایی را نیز برای همسایه‌ها ایجاد می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این راستا با بنگاه‌های معاملاتی هماهنگی کرده‌ایم که محل‌های مناسبی برای دانشجویان در نظر گرفته شود که از مسئولان دانشگاهی نیز خواهان نظارت بیشتر به خوابگاه‌ها و خانه‌های دانشجویی هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم آگاهی‌دهی مسئولان دانشگاه به دانشجویان در زمینه رعایت موارد ضروری در خوابگاه‌ها و خانه‌های دانشجویی ابراز داشت: متاسفانه در همین خانه‌های دانشجویی به دلیل عدم آشنایی دانشجویان با برخی امور شاهد فوت ایشان بر اثر گازگرفتگی بوده‌ایم.
وی اتوبوس‌های دانشگاهی را یکی از معضل‌های شهرستان ابهر عنوان و افزود: مسئولان دانشگاه باید در زمینه انتخاب اتوبوس‌ برای ایاب و ذهاب دانشجویان، ابتدا باید اتوبوس‌ها از نیروی انتظامی صلاحیت گرفته و سپس مشغول به فعالیت شوند.
رئیس آموزش و پرورش منطقه سلطانیه در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه هر چه باشکوه‌تر آغاز شدن سال تحصیلی جدید بیان داشت: آماده‌سازی مدارس به صورت کامل صورت گرفته و شرایط برای آغاز هر چه باشکوه‌ سال تحصیلی جدید در منطقه سلطانیه فراهم است.
وی با بیان اینکه 25 درصد از معلمان آموزش و پرورش سلطانیه از شهرهای ابهر، خرم‌دره، هیدج و صائین‌قلعه در مدارس این منطقه مشغول به تدریس هستند، خواستار توجه به امر ایاب و ذهاب و در نظر گرفتن سرویس برای این امر شد.
معاون فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس گفت: یکی از مزیت‌های آغاز سال تحصیلی مقارن شدن آن با هفته دفاع مقدس است.
احمد ربیعی افزود: باید از این فرصت بهره لازم را برده و نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب، رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول