اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری:

لباس متحدالشکل برای دانشجویان طراحی شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری گفت: پوشش و لباس مناسب به صورت اونی فرم مانند لباس مدارس برای پسران و دختران البته با شکل ظاهری مناسب‌تر و شرایط سنی دانشجویان می‌تواند برخی از مظاهر بدپوششی و لباس‌های نامناسب را در دانشگاه‌ها کاهش دهد.

لباس متحدالشکل برای دانشجویان طراحی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام مفید فیاضی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور بیان داشت: برای درمان قطعی در مسایل فرهنگی باید چاره‌اندیشی کرد وگرنه تمام اقدامات مسکن و گذرا خواهد بود.
وی اظهار داشت: برای تقویت فضایل اخلاقی دانشجویان، سامان دادن مسایل اخلاقی در دانشگاه‌ها ضروری است.
مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری تصریح کرد: پوشش و لباس مناسب مانند لباس مدارس برای پسران و دختران البته با شکل ظاهری مناسب‌تر و شرایط سنی دانشجویان می‌تواند برخی از مظاهر بدپوششی و لباس‌های نامناسب را در دانشگاه‌ها کاهش و رفع کند.
مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری تفکیک جنسیتی دانشجویان را از دیگر محورهای تقویت فضایل اخلاقی در دانشجویان دانست و افزود: تفکیک جنسیتی دانشجویان در برخی از جاه‌ها اجرا شده و موفق هم بود و می‌تواند در کشور ما هم اجرایی و موفقیت‌آمیز باشد.
وی اظهار داشت: البته این امر مهم باید با شیوه حکمت‌آمیز صورت گیرد تا در حین اجرا با مشکلات عدیده مواجه نشود اما فضای فیزیکی هم باید این اجازه را به دانشگاه‌ها بدهد.
فیاضی اصلاح کتب درسی به ویژه در علوم انسانی را نیز موثر دانست و اذعان داشت: این موضوع از ابتدای انقلاب مورد توجه امام (ره) قرار گرفته بود و در سال‌های اخیر نیز مقام معظم رهبری تاکیدات موکد داشتند.
مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری دقت در جذب اساتید را نیز از عوامل اصلی تقویت فضایل اخلاقی و سامان دادن به مسایل اخلاقی ذکر کرد و افزود: تاسیس دانشگاه تربیت مدرس بر این اساس بود که از وجود اساتید خارجی بی‌بهره شویم.
وی افزود: در یک نگاه متوجه می‌شویم که این دانشگاه موفق نبوده و بر اصول جذب هم توجه نشده است که اگر استاد تربیت می‌شد در مراکز علمی دچار مشکل نبودیم.
فیاضی تصریح کرد: چون اجرای برخی از این پیشنهادات در حدود اختیارات شهرستان نیست لازم است پیشنهادات منعکس شود و اکنون به برکت وجود رهبری که از همه به‌روزتر هستند می‌توان این معضلات را رفع کرد.
مسئول فرهنگی موسسه آموزش عالی محدث نوری ساماندهی اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌های مستقل دانشجویی را ضروری دانست و خواستار برگزاری همایش و کنفرانس‌های تبلیغی، دینی، ارشادی با دعوت از اساتید برجسته شد.
وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را برای دادن بصیرت به عموم دانشجویان موثر ذکر کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول