اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال جام آزادگان

صبای نوین قم به مصاف البرز شهرداری زنجان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در سومین گام از دور برگشت رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل تیم البرز شهرداری زنجان صف‌آرایی می‌کند.

صبای نوین قم به مصاف البرز شهرداری زنجان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نیم فصل دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بعد از تعطیلی دو هفته ای لیگ با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف با برگزاری دیدارهای هفته سوم خود پیگیری می‌شود و تیم‌های حاضر در این رده لیگ باشگاه‌های کشور تلاش خود برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله دوم از هر گروه را ادامه می‌دهند.
در این بین تیم فوتبال صبای نوین قم تنها نماینده فوتبال استان قم است که با کسب نتایج خوب و قابل قبول تا این هفته حضوری موفق در مرحله گروهی رقابت‌های امسال لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشته است.
صبای نوین قم روز جمعه این هفته در سومین گام در دیداری خارج از خانه میهمان تیم البرز شهرداری زنجان در هفته چهاردهم با کسب نتیجه مطلوب مقابل حریف زنجانی شروعی خوب را بعد از شش هفته دوری از پیروزی، در دیدارهای خارج از خانه دور برگشت لیگ آزادگان داشته باشد.
صبای نوین قم در آخرین مصاف خود که البته دیداری از هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم شاهین کرج به میدان رفت نیز با تساوی یک بر یک از این مسابقه خارج شد تا هفتمین بار در لیگ این فصل مقابل حریفان خود تن به تساوی دهد و از کسب سه امتیاز محروم بماند.
این تیم در هفته نخست از نیم فصل دوم رقابت‌های مرحله گروهی نیز که در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا میهمان این تیم بود و نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا دیگر مدعیان جایگاه نماینده قم در رده دوم جدول گروه دوم را بیش از پیش تهدید کنند.
البته در روزهای اخیر و به خصوص بعد از بازی خانگی هفته سیزدهم مقابل تیم فوتبال شاهین کرج که در قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید، کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم سعی کرده‌اند با در نظر گرفتن تمرینات شاداب و متنوع کاری کنند تا تیم صبای نیون قم از روحیه خوبی برای بازی هفته سوم در خانه تیم البرز شهرداری زنجان برخوردار باشد.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، مسابقه تیم‌های صبای نوین قم و البرز شهرداری زنجان از هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 14 عصر روز جمعه شانزدهم دی ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم البرز شهرداری زنجان برگزار می‌شود.
دیدار برگشت دو تیم در حالی به میزبانی تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان برگزار می‌شود که در مسابقه رفت دو تیم در ورزشگاه تختی قم و در هفته سوم از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ آزادگان، بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول