اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

دولت گرانی‌های سرسام‌آور را مهار کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب گفت: گرانی‌های سرسام آور باید از سوی دولت مهار شده و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.

دولت گرانی‌های سرسام‌آور را مهار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب اظهار کرد: مردم مسلمان آذربایجان که 86 درصد آن را شیعیان تشکیل می‌دهند از این اقدام وقیحانه دولتمردان خود خشمگین هستند.

خطیب جمعه سراب تصریح کرد: مسلمانان به ویژه مردم استان آذربایجان‌شرقی انتظار دارند دولت باکو هر چه زودتر نسبت به تجدید‌نظر در غیرانسانی و ضد‌‌ بشری رژه همجنس‌بازان کند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان در برابر اراده ملت ایستاد، تاکید کرد: دولت باکو باید در مقابل حرکات ضداسلامی خود ‌در برابر مسلمانان جوابگو باشد و اقدام ضد‌اسلام دین در کشوری که 86 درصد آن شیعه بوده قابل قبول نیست.

دولت گرانی‌های سرسام‌آور را مهار کند

امام جمعه سراب‌ همچنین گفت: گرانی‌های سرسام آور باید از سوی دولت مهار شده و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.

وی با طرح این پرسش که چرا برنامه‌های یکسان‌سازی نرخ، در حوزه انرژی و نان موفق بوده اما در دیگر اقلام کارساز نیست، اظهار کرد: به نظر می‌رسد دولت عزم جدی برای یکسان سازی قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را ندارد چرا که می‌تواند با شدت عمل با گرانفروشان برخورد کند.

حجت‌الاسلام اکرمی تصریح کرد: قابل قبول نیست که یک کالای واحد در دو مغازه کنار هم قیمت متفاوتی داشته باشند.

امام جمعه سراب یادآور شد: اگر ادعای مسلمانی و پیروی از سیره اهل‌بیت علیهم السلام را داریم نمی‌توانیم به خود اجازه دهیم تا با افزودن غیرمتعارف بر قیمت اجناس، زندگی و معیشت مسلمانان را در تنگنا قرار دهیم.

خطیب جمعه سراب از محشور شدن گرانفروشان و افرادی که به هرنحوی با ‌غش در معامله سعی در فریب مردم داشته باشند در دینی غیر ‌از ‌اسلام در روز  قیامت خبر داد و  احادیثی را در این زمینه از ائمه اطهار (ع) به حاضران نقل کرد.

اکرمی همچنین با گرامیداشت روز مادر و ولادت دخت نبی مکرم اسلام (س) گفت: آیین‌های مناسب این روز فرخنده از سوی مردم ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شود.

امام جمعه سراب مقام مادری را دارای شان و جایگاه والایی در نظام اسلامی دانست و  گفت: دعای خیر مادران همواره ضامن موفقیت و بهروزی فرزندان است.

انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول