اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

استدلال درستی برای گرانی‌ها در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با انتقاد از گرانی‌های موجود در کشور گفت: استدلال درستی برای گرانی‌ها در کشور وجود ندارد.

استدلال درستی برای گرانی‌ها در کشور وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: گرانی‌های اخیر بسیاری از مردم را از نظر مالی و اقتصادی با مشکل روبه‌رو کرده به طوری که بسیاری از مردم از این وضعیت به شدت نگران هستند.

وی با اشاره به اینکه برای گرانی‌های اخیر توجیه منطقی وجود ندارد، افزود: در حالی قیمت نان 30 درصد افزایش یافته که ضابطه مشخصی برای گرانی وجود ندارد و دستگاه‌های مختلف اجرایی دولت علل این گرانی را به بخش‌های دیگر محول کرده و پاسخ درستی به این امر نمی‌دهند.

روحانی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار باید به این امر توجه ویژه داشته باشد، بیان داشت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها باید بر تنظیم بازار نیز نظارت کامل انجام شود تا گرانی در کشور ریشه‌کن شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون استدلال درستی از گرانی‌های موجود در کشور ارائه نشده، تصریح کرد: مردم ما مردمی فهیم و با منطق هستند که اگر استدلال درست نسبت به این گرانی‌ها ارائه شود با جان و دل قبول کرده و گلایه نمی‌کنند.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد شدید از گرانی نان در شهرستان بابل اذعان داشت: اگر قرار بود از شنبه گذشته قیمت نان افزایش یابد پس چرا دو روز زودتر از زمان گران شدن نان، قیمت نان در این شهرستان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه متولیان امر و دستگاه‌های ناظر در این زمینه کوتاهی کرده و اقدامات خوبی انجام ندادند، از مسئولان خواست نظارت بیشتری بر افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های موجود در سطح شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول