اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی علل گرانی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پس از تصویب بودجه و در روزهای ابتدایی مجلس نهم کارگروهی ویژه برای بررسی علل گرانی‌ها با حضور وزرا و نمایندگان بخش خصوصی در مجلس تشکیل و برای گرانی‌ها راهکار ارائه می‌دهیم.

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی علل گرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  واحد ارتباطات رسانه‌ای دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس، ارسلان فتحی‌پور با انتقاد از رفتارهای ضد و نقیض مسئولان اجرایی در مواجهه با گرانی‌های اخیر اظهار کرد: اینکه هر مسئولی برای گرانی‌ها یک روش و مدل را متصور باشد و فقط آن را رسانه‌ای کند، مطلوب نیست و به هیچ‌وجه نباید به شکل دستوری با بازار برخورد کرد.

نمایند کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی افزود: بازار باید به شکل رقابتی اداره شود و نباید دخالت‌های دستوری از سوی دولت و مجلس در آن دخیل باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تنها باید نظارت‌ها را در بازار افزایش داد، ادامه داد: اتحادیه‌ها، اصناف و نهادهای نظارتی باید با تشدید نظارت‌ها، نظارت منطقی بر روی قیمت‌ها داشته باشند.

فتحی‌پور با اعلام اینکه نمایندگان ملت به دنبال راهکاری برای بازگشت قیمت‌ها به شرایط عادی خود هستند، یادآور شد: مجلس در شرایط کنونی درگیر لایحه بودجه 91 است که ضرورت تصویب آن بیش از هر امر دیگری احساس می‌شود و پس از تصویب بودجه برنامه‌هایی برای کنترل بازار دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم، تشکیل کارگروهی ویژه در مجلس با دعوت از وزرای اقتصادی دولت و نمایندگان بخش برای مهار گرانی‌ها پس از تصویب بودجه و در مجلس نهم خبر داد.

وی افزود: این کارگروه سعی می‌کند علل گرانی‌های اخیر را واکاوی و برای توقف آن راهکاری واحد ارائه دهد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول