اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

وجود 400 سالن ورزشی حاکی از ظرفیت بالقوه آذربایجان‌غربی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: وجود 400 سالن و فضای ورزشی حاکی از ظرفیت بالقوه آذربایجان‌غربی است.

وجود 400 سالن ورزشی حاکی از ظرفیت بالقوه آذربایجان‌غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه برنامه‌های اوقات فراغت در ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی دارای امکانات و فضاهای مناسب و مطلوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است؛ از این رو باید با مدیریت صحیح از امکانات موجود استفاده شود.

وی افزود: وجود 400 سالن و فضای ورزشی حاکی از این امکانات بالقوه در استان در بخش ورزشی است و مسئولان باید برنامه‌ها و عملکرد راهبردی در این راستا داشته باشند.

ملااحمدی از اجرای برنامه‌های زیرساختی و راهبردی وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها طراحی و پیش‌بینی شده و اداره‌کل ورزش و جوانان نیز همگام با این برنامه‌ها و با تعامل و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با امور فرهنگی و جوانان در اجرای صحیح و دقیق این برنامه‌ها گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در استان بیان کرد: 20 دستگاه فرهنگی و 14 تشکل مردم‌نهاد ویژه امور جوانان در استان اقدام به برگزاری و تشکیل غرفه‌های این نمایشگاه کرده و برنامه‌های ویژه نوجوانان و جوانان در غنی‌سازی اوقات فراغت را ارائه کرده‌اند.

ملااحمدی ادامه داد: جوانان با حضور موفق و پرشور خود در برنامه‌های فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت نقش بسزایی در کسب افتخارات در زمینه‌های مختلف را دارند.

شایان ذکر است، چهارمین نمایشگاه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوم تیر ماه امسال در پارک ائللرباغی ارومیه برپا شده است و همه روزه از ساعت 17 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول