اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد امام جمعه ابرکوه:

وضع موجود ورزش زیبنده ابرکوه نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه وضع موجود در ورزش ابرکوه شایسته مردم این شهرستان نیست، بر اصلاح صحیح و سریع آن تاکید کرد.

وضع موجود ورزش زیبنده ابرکوه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در بازدید از اداره ورزش و جوانان ابرکوه اظهار داشت: انتظار دارم مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اقدامی عاجل برای رفع نقایص فضاها، نیروها و امکانات ورزشی شهرستان به عمل آورد زیرا وضع موجود ورزش، زیبنده شهرستان بزرگ و باکفایتی مانند ابرکوه نیست.

وی افزود: علاوه بر این، تبعیض‌های مالی، دون شأن دستگاهی است که برای نظام اسلام خدمت می‌کند و نتیجه آن جز رکود و خمودی برای جوانان که تجارب و توانمندی خود را در عرصه‌های ورزشی به منصه ظهور رسانده‌اند، نیست.

حسینی اظهار امیدواری کرد: مدیریت ورزش شهرستان ابرکوه پیگیر مسائل باشد و حق جوانان برومند و ورزشکار ابرکوه را ادا کند.

وی پس از بازدید از چند سالن ورزشی با ابراز نارضایتی از وضع موجود فضاهای ورزشی اظهار داشت: چشم‌انداز فضاهای ورزشی به ویژه سالن کوثر برای خواهران و شهید مستوفی برای برادران بسیار نازیبا و ناسالم است و ظاهراً پروژه شهید مستوفی به صورت ناقص تحویل شده و سرمایه‌هایی که باید برای جوانان ما فرصت باشد، رها مانده است.

حسینی افزود: نداشتن محوطه و گودهای خطرناک جنب سالن کوثر و فضای خاکی سالن‌های ورزشی اقدامی نامتعارف و نامقبول است و از اینکه مسئولان و متولیان ورزشی به سادگی از کنار قضیه می‌گذرند و زمان اصلاح این وضعیت نیز نامشخص است، متأسفم.

وی تصریح کرد: تبعیض‌های موجود در تقسیم بودجه سهم سمن، نداشتن نیروی کافی انسانی و امکانات اداری و خودرو، بودجه ناچیز و ناکافی و نبود مهمانسرای شایسته برای مربیان و میهمانان از نمونه‌های دیگر نقیصه‌های ورزشی شهرستان ابرکوه است که مردم به ویژه قشر جوان را از بهره‌مندی لازم از امکانات موجود نیز محروم کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه نیز در این دیدار با بیان اینکه حضور امام جمعه شهرستان و بها دادن به ورزش باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می‌شود، اظهار داشت: با امکانات موجود تلاش می‌کنیم به علاقمندان، بیشترین خدمات‌رسانی را داشته باشیم.

ابوالفضل قاسمی افزود: همچنین سعی کرده‌ایم دغدغه‌های قبلی امام جمعه را در رعایت حد و مرز حریم ورزش برای خواهران در امر رعایت حجاب و عفاف رعایت کنیم.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده، گزارشی از وضعیت بودجه بخش ورزش شهرستان ابرکوه ارائه کرد و به تشریح مشکلات اجرایی پرداخت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول