اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان خبر داد

اختصاص 16.5 میلیارد تومان برای ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 16.5 میلیارد تومان برای تسریع در ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبر داد.

اختصاص 16.5 میلیارد تومان برای ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد عباسی ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری در حال ساخت بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر از پروژه‌های مهم ورزشی استان بوشهر است و تاکنون 12 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این بازدید مسائل و مشکلات موجود در روند ساخت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امسال با اختصاص 16.5 میلیارد تومان اعتبار تلاش می‌کنیم این پروژه مهم ورزشی را افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست بوشهر قرار دهیم.

عباسی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر در زمینی به مساحت 42 هزار مترمربع در منطقه تنگک بوشهر با 60 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی با اشاره به روند مثبت اجرای طرح‌های ورزشی در بوشهر بیان کرد: امروز نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور در شهر بردخون بوشهر افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با اعتبارات یک درصد عمرانی برای بخش ورزش خاطر نشان کرد: پیگیری لازم در این ارتباط انجام شده و پیش‌بینی می‌شود با ابلاغ بودجه اعتبارات لازم در این بخش به ورزش کشور تزریق شود.

عباسی در ارتباط با وضعیت ایران در بازی‌های المپیک گفت: ورزشکاران ما آماده هستند و توانمندی قابل توجهی در رشته‌های کشتی و تکواندو داریم و امیدواریم تمام ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف نتایج مطلوب را کسب کنند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول