اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام می‎شود

تجلیل از 72 جوان برتر علمی، پژوهشی و ورزشی در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: در 16 تیر ماه امسال با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در استادیوم آزادی گرگان از 72 جوان برتر علمی، پژوهشی و ورزشی تجلیل خواهد شد.

تجلیل از 72 جوان برتر علمی، پژوهشی و ورزشی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسن طهماسبی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: در این برنامه 3 هزار نفر در مجموعه ورزشی آزادی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: مجری این برنامه سید جواد هاشمی خواهد بود و برخی از هنرمندان برجسته کشوری نیز در این مراسم شرکت می‎کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان به ساماندهی مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جوانان تاکید کرد و یادآور شد: مسائل و مشکلات جوانان باید شناسایی و در صدد برطرف شدن آن تلاش شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با هدف مهندسی مجدد فرآیند تصمیم‎سازی و اجرای برنامه‎ها دستورالعمل کمیسیون‎های تخصصی را مورد بازنگری و تصویب قرار داده است اذعان کرد: برنامه ملی ساماندهی ازدواج جوانان، ساماندهی اوقات فراغت جوانان، ساماندهی مسکن جوانان، ساماندهی اشتغال و آی‎تی جوانان از جمله برنامه‎هایی است که توسط این ستاد پیگیری می‎شود.

وی ارتقای هویت دینی و ملی جوانان همچنین توسعه و ارتقای مشارکت آنان را در اجتماع مهم خواند و افزود: ارتقای رفاه و تامین اجتماعی، سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی، ارتقای نقش نهاد خانواده در امور جوانان، ساماندهی شاخص‎های امور جوانان از دیگر برنامه‎های کمیسیون تخصصی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان ابراز داشت: ساماندهی مطالعاتی علمی و پژوهشی حوزه جوانان، اصلاح ساختار و منابع و توانمندسازی سازمان‎های مسئول جوانان و نیز شناسایی و تقویت تشکل‎های غیردولتی و مردمی مرتبط با امور جوانان از برنامه‎هایی است که این ستاد دنبال می‎کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول