اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای ورزش استان بوشهر بسیار حرص خوردم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در دو سال گذشته که در استان بوشهر خدمت می‌کنم برای ورزش این استان بسیار حرص خوردم.

برای ورزش استان بوشهر بسیار حرص خوردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش در نشست وزیر ورزش و جوانان با مسئولان و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر، اظهار داشت: بسیار علاقه‌مند بودیم تیم فوتبال شاهین در لیگ برتر ماندگار شده و تیم ایرانجوان نیز به لیگ برتر صعود کند چرا که این موفقیت نیاز روانی استان هم بود اما قسمت نبود این امر محقق شود.

وی افزود: معتقدم مهم‌ترین عاملی که برای شاهین مشکل‌ساز شد موضوع مدیریت در این تیم بود.

استاندار بوشهر گفت: زمانی که شاهین در جام حذفی نایب قهرمان شد، سرمربی این تیم به جای پرداختن به این افتخار مهم و موفقیت ارزشمند، به حواشی پرداخت و شیرینی نایب قهرمانی در کشور را به کام مردم و بازیکنان تیم تلخ کرد.

جهانبخش ادامه داد: تمام مسئولان ارشد استان برای ورزش کار کرده و دل می‌سوزانند و امیدواریم ورزشکاران نیز با همت و تلاش خود موفقیت‌های بیشتری در سطح کشور و آسیا و جهان کسب کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های مهم اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در حال حاضر به‌ عنوان نماد توسعه و پیشرفت در کشور شناخته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: در سفر مقام معظم رهبری به عسلویه 8 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فعالیت‌های ورزشی به شهرستان کنگان اختصاص یافت.

رضا جمشیدی افزود: با افتتاح سالن‌های جودو و کشتی در بوشهر می‌توانیم میزبان مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مذکور باشیم و این یک ظرفیت ارزشمند برای ما است.

وی از حمایت‌های استاندار و امام جمعه بوشهر از رشته‌های مختلف ورزشی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول