اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

خوابگاه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از پنج سال وقفه تکمیل نخستین خوابگاه ورزشکاران در این استان با اعتبارات استانی آغاز شده است.

خوابگاه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تکمیل می‌شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این خوابگاه با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

وی افزود: ساخت این پروژه از سال 83 در زمینی به مساحت 4 هزار و 650 متر مربع آغاز و در سال 85 مرحله اول ساخت این مجموعه ورزشی متوقف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری کمبود اعتبارات را مهم‌ترین مشکل عدم تکمیل این پروژه عنوان کرد و گفت: متاسفانه نبود اعتبارات مشکل اصلی استان ما در توسعه ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزش است و همین امر باعث شد تا ساخت این مجموعه به مدت پنج سال متوقف شود.

شمسی‌پور گفت: تاکنون برای اجرای فاز اول این پروژه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 240 میلیون ریال هزینه شده است و برای تکمیل این مجموعه مبلغ 18 میلیارد ریال مورد نیاز است که امیدواریم تا سال 93 شاهد افتتاح مجموعه ورزشی و خوابگاه ورزشکاران در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ساخت سالن کنفرانس، رستوران، فضای اداری و خدماتی را از مشخصات این مجموعه عنوان کرد و افزود: با اعتبارات پیش‌بینی شده، سالن رزمی و سالن باستانی نیز در کنار این مجموعه ساخته می‌شود.

شمسی‌پور راه‌اندازی این مجموعه را گام بزرگی در توسعه ورزش در استان برشمرد و گفت: موقعیت جغرافیایی استان محل بسیار مناسبی برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی است اما نبود امکانات اسکان ورزشکاران مشکلی است که ما همیشه در میزبانی مسابقات با آن روبرو بوده‌ایم.

انتهاب پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول