اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

نقش نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا گفت: نقش نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بی‌بدیل است.

نقش نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه با اشاره به لزوم تعامل و همکاری میان دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از گرایش جوانان به استفاده از مواد مخدر اظهار کرد: همه نهاد‌ها وظیفه دارند که دغدغه بیشتر در خصوص مسئله جوانان در راستای گسترش هر‌‌چه بیشتر برنامه‌های دینی تلاش کرده و مانع از گرایش یافتگی جوانان و نوجوانان جامعه به سوی استعمال مواد مخدر و افیونی شوند.

وی با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در راه جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و نیز برخورد با اشرار و قاچاقچیان در سال‌های اخیر ممتاز و قابل تحسین و حساس است، افزود: امروزه مسئله قاچاق مواد مخدر موجب شده که کشور‌های زیادی در صدد مبارزه صد درصدی با این پدیده شوم برآیند و با همکاری یکدیگر این ناهنجار و آفت زشت را از بین ببرند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به کشف سالانه چند تن انواع مخدر سنتی و صنعتی در مرز‌های کشور تصریح کرد: همه خانواده‌ها باید با مراقبت و هوشیاری هر‌چه بیشتر در زمینه جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سوی استعمال اعتیاد فعال بوده و زمینه دفع اینگونه آفات و امراض اجتماعی را فراهم کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات جوانان با برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی می‌تواند تأثیر ویژه و مستقیمی را در جذب جوانان به امور و مباحث قرآنی داشته باشد، افزود: یکی از وظایف بسیار مهم مربیان فرهنگی باید این باشد که ضمن آشنا کردن جوانان با اثرات و نتایج مخرب و خانمان‌سوز اعتیاد موجب هدایت آنها به احکام و برنامه‌های ارزشمند و دین‌محور شوند.

وی با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در شهرستان بویین‌زهرا در راستای آشناسازی جوانان با اثرات مخرب اعتیاد عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های متعدد اعتیاد بلای خانمان‌سوز، توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه مبارزه با اعتیاد، دعوت از اساتید و کارشناسان علوم و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات عکس فرهنگ و هنر دینی در جامعه و نیز برپایی جلسات متعدد مبارزه با اعتیاد از جمله برنامه‌‌های محوری بوده که تاکنون در راستای مبارزه با گرایش و مصرف اعتیاد در جوانان در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول