اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: با متلاشی شدن چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 25 نفر دستگیر شدند.

4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار ناصر اصلانی بعدازظهر امروز در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌ها طی سال جاری اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی غرب استان تهران موفق شدند در طی 40 روز گذشته، چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مقدار 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از استان‌های فارس و هرمزگان به سمت تهران حمل کنند، در شهرستان‌های رباط کریم، شهریار، ملارد و اسلامشهر شناسایی و تعداد 25 نفر را دستگیر کنند.

اصلانی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان این مواد افیونی و خانمان برانداز است که در این راستا برخورد با شبکه‌های توزیع، فروشندگان خرد و کلان و مصرف‌کنندگان را در دستور کار داریم و با شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده مانع از فعالیت این افراد می‌شویم.

* دستگیری بیش از 1200 قاچاقچی و معتاد طی 3 ماه

وی گفت: طی سه ماه نخست سال جاری با تلاش نیروی انتظامی در غرب استان تهران مقدار 1273 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 1934 نفر قاچاقچی اعم از توزیع‌کننده کلان، حمل کننده، فروشنده خرد و خریدار دستگیر و در قالب 1663 فقره پرونده تحویل مقامات قضایی شده  است.

اصلانی بیان کرد: در این مدت تعداد 35 دستگاه خودرو سبک، 10 دستگاه خودرو سنگین و مقادیر قابل توجهی اسلحه و مهمات کشف شده که در مجموع کشفیات مواد مخدر طی 3 ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 34 درصد افزایش داشته است.

* کاهش 24 درصدی تصادفات

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه با  تشریح عملکرد سه ماه این نیرو اعلام کرد: در این مدت میزان تصادفات رانندگی 24 درصد کاهش یافته و از تعداد 2556 مورد تصادف در سه ماه اول سال گذشته به تعداد 2119 مورد در سال جاری کاهش یافته است.

اصلانی افزود: در طی این مدت تصادفات فوتی و جرحی 4 درصد کاهش یافته و در تصادفات جرحی نیز کاهش 25 درصدی را شاهد هستیم که کاهش این آمار علیرغم افزایش تعداد خودروها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از مجموع سرقت‌ها، 70 درصد به سرقت خودرو و قطعات داخلی خودرو منجر شده و بقیه سرقت‌ها در زمینه کیف‌قاپی، سرقت از منازل است.

وی همچنین اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال جاری شاهد کاهش صد درصدی سرقت مسلحانه، کاهش 39 درصدی جرائم زورگیری و سرقت به عنف، افزایش 60 درصدی تماس مردم با پلیس 110، کاهش 40 درصدی نارضایتی مردم از عملکرد پلیس، افزایش 560 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق و خارجی  را در سطح مناطق و حوزه استحفاظی فرماندهی غرب استان تهران بوده‌ایم.

برخورد با اراذل و اوباش و هنجار شکنان در جامعه

اصلانی تاکید کرد: در برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند به هر شکل نظم اجتماعی و امنیت جامعه را برهم زنند، پلیس قاطعانه برخورد کرده و هرگز منافع مردم را به منافع افراد قانون‌شکن عوض نکرده و به شدت با آنها مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت ، اجرای طرح‌های ارتقا امنیت  اجتماعی نیز برخورد با  مانکن‌ها، افراد بدحجاب و کسانی که بخواهند به هر شکل از قبیل ترویج فساد و بی‌بندوباری، تهیه و توزیع مشروبات الکلی و غیره نظم عمومی جامعه را مختل کنند، مبارزه و برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول