اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان خبر داد

افزایش 71 درصدی انهدام باندهای توزیع مواد مخدر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان از افزایش 71 درصدی کشف و متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سال گذشته نسبت به سال‌های پیش از آن در شهرستان زنجان خبر داد.

افزایش 71 درصدی انهدام باندهای توزیع مواد مخدر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکرالله کاظمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آگاه سازی مضرات مصرف مواد مخدر با اشاره به اینکه مواد مخدر گریبانگیر همه جوامع از جمله جامعه ایران شده است، اظهار داشت: شهرستان و استان زنجان وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها از نظر شیوع مصرف مواد مخدر دارد.

وی با تاکید بر افزایش تلاش‌ها برای کاهش مصرف مواد مخدر در شهرستان زنجان افزود: اغلب این فعالیت‌ها هشدار دهنده خواهد بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان از تدوین برنامه‌هایی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان در ایام تابستان خبر داد و تصریح کرد: بی‌توجهی به اوقات فراغت موجب نزدیکی آنها به آسیب‌های اجتماعی است.

وی از انجام 49 طرح مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: طرح‌های مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن، 22 درصد افزایش داشته است.

کاظمی با اشاره به اجرای 12 طرح برای کشف و ضبط مواد مخدر در نقاط آسیب‌پذیر شهر زنجان در سه ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: در سال گذشته 650 نفر و در سه ماهه نخست سال جاری 50 نفر به مراکز درمان معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان متلاشی شده است، اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است.

وی با اشاره به برگزاری 10 جلسه برای بررسی موضوع مواد مخدر در شهرستان زنجان طی سال گذشته تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری سه جلسه در این‌باره برگزار شده است.

کاظمی از تدوین سند جامع پیشگیری از اعتیاد در شهرستان خبر داد و افزود: فرمانداری زنجان در آستانه ابلاغ این سند به ارگان‌های زیر مجموعه است.

وی از حاد شدن مشکلات در روستاها خبر داد و گفت: شوراها، آموزش و پرورش و همه رابطین باید در مورد موضوع مصرف مواد مخدر در روستاها وارد شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول