اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان ارومیه:

قانون جدید دست قوه قضاییه را برای مبارزه با مواد مخدر باز گذاشته است

خبرگزاری فارس: معاون دادستان ارومیه با بیان اینکه قوه قضائیه در امر مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه‌روزی در خدمت پلیس است، گفت: قانون جدید دست قوه قضاییه را به ویژه در مبارزه با مواد مخدر صنعتی باز کرده است.

قانون جدید دست قوه قضاییه را برای مبارزه با مواد مخدر باز گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام کاظم خدایی ظهر امروز در مراسم امحای مواد مخدر در ارومیه اظهار داشت: در زمان حاضر اعتیاد به مواد مخدر و قاچاق آن بزرگترین تهدید علیه کشور محسوب می‌شود و این بلای خانمان‌سوز فرزندان این مرز و بوم را قتل‌عام می‌کند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر افزود: در راه مبارزه با مواد مخدر و این تهدید عظیم باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها مشارکت و همکاری داشته باشند.

خدایی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم به برخورد و مقابله شدید با قاچاقچیان و باندهای مخوف مواد مخدر است، تصریح کرد: پلیس نیز در این زمینه باید به دستگاه‌های الکترونیکی مجهز شود تا بیش از پیش بتوانند با باندهای مواد مخدر مبارزه کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جرم‌ها از جمله مشکل اعتیاد نیز ریشه در قاچاق مواد مخدر دارد، اضافه کرد: قوه قضائیه در امر مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه‌روزی در خدمت پلیس است و قانون جدید دست قوه قضاییه را به ویژه در مبارزه با مواد مخدر صنعتی باز کرده است از این رو اگر با این بلای خانمان‌سوز مبارزه نشود در بخش‌های دیگر جامعه مشکل جدی به وجود می‌آید.

خدایی با بیان اینکه قاچاق مواد مخدر در دنیا بعد از قاچاق سلاح و مهمات بیشترین درآمد را دارد، گفت: متاسفانه کشور ما نیز در راه ترانزیت این مواد قرار گرفته است؛ از این رو هوشیاری مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان که قصد آلوده کردن جوانان به مواد مخدر را دارند لازم و ضروری است.

معاون دادستان ارومیه خاطرنشان کرد: عملکرد پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید طوری باشد که امنیت قاچاقچیان را بر هم زده و آنها نتوانند احساس امنیت کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم امحای 467 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه انجام شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول