اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی زنجان:

مبارزه با سوداگران مواد مخدر به اقدام جهادی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به غفلت‌های صورت گرفته در مبارزه با سوداگران مواد مخدر، گفت: موفقیت این مبارزه منوط به اقدامات جهادی است.

مبارزه با سوداگران مواد مخدر به اقدام جهادی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مختار شیرمحمدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آگاه سازی مضرات مصرف مواد مخدر با اشاره به سابقه ورود روحانیت در امر مقابله با مصرف مواد مخدر اظهار داشت: حضور روحانیت در این امور از دغدغه‌ها محسوب می‌شود.

وی به درگیری عامه مردم با مسئله مواد مخدر اشاره کرد و افزود: وقتی مسئله‌ای به عنوان یک معضل اجتماعی درآمده است باید برای هشدار دادن در مورد آن از هر فرصتی از جمله منبرهای وعظ استفاده شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، وارد نشدن به مسئله مواد مخدر را خیانت به جامعه برشمرد و اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر یک اقدام جهادی نیاز دارد.

وی مواد مخدر را یک معضل جهانی دانست و گفت: برای حفاظت از جوانان این مرز و بوم باید وارد عمل شد.

شیرمحمدی با اشاره به همسایه بودن ایران با دو کشور افغانستان و پاکستان و هم‌مرزی طولانی با این دو کشور ادامه داد: حضور آمریکا در این کشورها به بهانه مبارزه با تروریسم مشکلات را حادتر کرده است.

وی با بیان اینکه قبل از ورود آمریکا 7 هزار تن مواد مخدر در افغانستان تولید می‌شد، اضافه کرد: بعد از حضور آمریکا 12 هزار تن مواد مخدر در این کشور تولید می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه ورود و توزیع مواد مخدر را در ایران بخشی از جنگ نرم دشمن اعلام کرد.

وی از دستگیری 3 هزار و 500 نفر در سال گذشته در رابطه با مواد مخدر خبر داد و گفت: کشف یک تن مواد مخدر در سطح استان زنجان زیبنده نام و تاریخ استان نیست.

شیرمحمدی مبارزه و مقابله با تولید و توزیع مواد مخدر را از وظایف عموم مردم دانست و ادامه داد: شماره تلفن 128 از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی نیروی انتظامی برای دریافت اطلاعات است که توسط مردم ارائه می‌شود.

وی از کشف و متلاشی شدن هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری در زنجان خبر داد و گفت: دو باند از این باند‌ها در هفته گذشته متلاشی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با عاملان تولید و توزیع مواد مخدر تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع در این رابطه هیچ ترحمی هم با دستگیرشدگان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول