اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری توزیع‌کننده خطرناک موادمخدر در چاراویماق

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی موفق شد توزیع‌کننده حرفه‌ای موادمخدر در محلات چاراویماق را شناسایی و دستگیر کند.

دستگیری توزیع‌کننده خطرناک موادمخدر در چاراویماق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، صمد فرامرزی در تشریح این خبر افزود: به منظور اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر چاراویماق با کارکرد اطلاعاتی از توزیع موادمخدر به هویت "س.ع" در پارک محلی چاراویماق باخبر شدند.

وی گفت: مراتب در دستور کار قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت اخبار، محل سکونت وی در نزدیکی پارک محلی شناسایی و مجوز قضایی برای ورود به منزل نامبرده دریافت شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی افزود: در بازرسی از منزل وی تعداد 49 بسته پلاستیکی حاوی موادمخدر از نوع تریاک به میزان 240 گرم و تعداد یک دستگاه ترازوی دیجیتالی مخصوص توزین موادمخدر کشف و به همراه متهم به پلیس موادمخدر دلالت داده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی متهم به بزه ارتکابی معترف شد که پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا و با قرار قانونی روانه زندان شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، موادمخدر را یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات امروزه جوانان قلمداد کرد و از خانواده‌ها خواست مواظب رفتار و حرکات مشکوک فرزندانشان باشند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول