اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت روان شبکه بهداشت خرمشهر اعلام کرد

برگزاری همایش سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در خرمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت روان شبکه بهداشت خرمشهر گفت: همزمان با سالروز جهانی مبارزه با ‌مصرف مواد مخدر همایشی در سالن اداره بهزیستی خرمشهر برگزار ‌‌می‌شود.

برگزاری همایش سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در خرمشهر

مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 26 ژوئن مصادف با هفتم تیر به‌عنوان سالروز جهانی سوء‌مصرف مواد مخدر در جهان شناخته می‌شود و شورای مبارزه با مواد مخدر از چهارم تا نهم تیرماه را به عنوان هفته نمادین مبارزه با مواد مخدر انتخاب کرده است.

وی در خصوص شعار بهداشت جهانی در سال 2012 با محوریت مواد مخدر گفت: امسال بهداشت جهانی با انتخاب جوانان به عنوان قربانیان اصلی مواد مخدر شعار "نسل جوان ایمن در برابر اعتیاد و سرمایه ملی پس به سلامت فکر کنیم نه مواد مخدر" همه جهانیان را نسبت به این خطر آگاه می‌کند.

مسئول بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: شبکه بهداشت با همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی و هلال احمر برنامه‌های مختلف فرهنگی با موضوعیت مواد مخدر در خرمشهر برگزار می‌کند.

وی در خصوص این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری همایش سوءمصرف مواد مخدر در سالن اداره بهزیستی، نمایشگاه خانواده پیشگیری از اعتیاد همراه با آموزش و شناسایی مواد مخدر با همکاری اداره بهزیستی و سالن اداره در تاریخ 11 تیر، تقدیر و تشکر از شهدا و ایثارگران عرصه مبارزه با مواد مخدر، برگزاری کلاس‌های آموزشی و هماهنگی با امام جمعه در ارتقای بیشتر باورهای دینی شهروندان از جمله برنامه‌های به همین مناسبت در سطح شهرستان است.

موسوی اضافه کرد: باید با برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد علمی، تفریحی، فرهنگی، هنری و آموزشی در راستای عدم گرایش جوانان به سوی مصرف مواد مخدر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه این امر مطمئناً با تعامل مطلوب خانواده‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان محقق می‌شود، گفت: باید در زمینه مواد مخدر اصل پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و این مهم را با برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای افزایش آگاهی مردم به‌ویژه جوانان به این ماده افیونی تعریف و محقق کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول