اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 265 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: کشفیات مواد مخدر در استان 265 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

افزایش 265 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم اکبری ظهر امروز در مراسم امحای مواد مخدر در ارومیه اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از چهار تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که از این میزان موادمخدر کشف شده سه تن و 81 کیلوگرم توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی و بقیه نیز توسط اداره اطلاعات و سپاه پاسداران استان کشف شده است.

وی از افزایش 265 درصدی کشف مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و افزود: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز امسال با افزایش هشت درصدی روبه رو بوده است.

اکبری با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در سه ماهه نخست امسال 60 درصد باندهای مواد مخدر را متلاشی و منهدم کرده‌اند، گفت: علاوه بر میزان مواد مخدر کشف شده 13 کیلوگرم مواد مخدر جدید از نوع شیشه و بیش از دو تن پیش‌سازهای مواد مخدر برای تولید شیشه نیز از طریق سردشت وارد استان می‌شد که در این مدت کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه از شناسایی و متلاشی‌شدن 11 کارگاه تولید مواد صنعتی نیز در این مدت در استان خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته دو تن و 984 کیلوگرم انواع مواد مخدر امحا شده بود.

اکبری خاطرنشان کرد: در این مراسم 476 کیلوگرم مواد مخدر شامل شیشه، گراس، کراک، تریاک و قرص‌های روانگردان امحا می‌شود که توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در استان بیان کرد: امسال با اجرای طرح‌های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر همه مرزهای استان برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن می‌شود و پلیس مبارزه با مواد مخدر در این زمینه جدیت و پیگری لازم را دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول